Reklamní slogan

Od: Datum: 02.02.17 21:52 odpovědí: 6 změna: 04.02.17 02:07
Zdravím Vás. Chtěl bych se zeptat, jak se dá zjistit zda je volný nějaký reklamní slogan? Předem děkuji za odpověď.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: elane
Datum: 03.02.17 09:11

A k čemu chcete slogan použít? Co chcete prodávat? Reklamní slogan na brambory bude asi jiný než na zubní pastu. *jasne*

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 03.02.17 10:39

Jsem myslel třeba takový neutrální slogan, jako třeba "Na nás se můžete spolehnou" atd.

Datum: 03.02.17 12:26
avatar

Nevím o žádné databázi volných reklamních sloganů. A podle mne je nejlepší takový, který si vymyslíte "na míru.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 03.02.17 12:44

To je asi fakt, případně se poupraví, jestli už bude obsazený, že

Datum: 03.02.17 16:47
avatar

Než takový reklamní slogan tak raději žádný .. neboď reklamních sloganů typu "jsme profesionálové" "s námi to zvládnete" "jsme nejlepší" ... je plno a všechny stojí uplně stejně za hov*o .. neboď o jejich pravdivosti nemá nikdo příliš velké mínění, většina lidí, když něco takové vidí tak si většinou řeknou přesný opak než to co slogan říká, protože takové chvástání většinou pěkně smrdí ...

Dobrý slogan, buduje a posiluje značku ... špatný jsou jen volně hozená slova do prázdná, která může celé značce spíše uškodit.

Musí mít nějakou hloubku, odůvodnění, emoce které se při jeho vyslovení se službou nebo produktem spojí, nemají sdělovat informaci, mají sdělovat emoce...

Ale slogan "Na nás se můžete spolehnout" ve mě vyvolává silnou nedůvěru a pocit, že jde možná o nějaké finanční poradenství a jejich cílem bude ze mě pokud možno vytahat co nejvíce peněz ... případně nějaký levný čínský krámek - ty takové slogany taky rádi používají ...

Už jen to, že si potřebujete ověřit, jestli už slogan někdo nepoužívá, značí to, že ten slogan je zaměnitelný a stojí uplně za prd.

Za pěkný lze označit třeba ten Kooperativy "Pro život jaký je" - Jednoznačně je pravdivý, život není ideální- je prostě takový jaký je ..

Nebo třeba Nike a jeho "Just do it" (jdi do toho) ... perfektně sedí ke značce, která dělá sportovní oblečení ..

Nebo třeba Intel .. "intel inside" (intel uvnitř) ...

Schválně se koukněte kolik velkých společností má slogan a jaký ...Slogan sám o sobě je ale k ničemu, jen dotváří značku.. pokud je celá značka naprd, slogan ji nazachrání

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.02.17 02:07
avatar

I když jste žádný neuvedl, asi z důvodů zcizení konkurence, tak já proti němu nic nemám.

Ale nezapomeňte, že ostatní lidé nemusí být tak zdvořilí, že by si zjišťovali exkluzivitu vymyšleného spojeního spojení, a sprostě to obšlehnou od konkurence. Takže vám radím ten váš jedinečný výtvor raději nepublikovat, vyvěsit si ho doma v obýváku na zeď a užívat si to.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.