Nejste přihlášen/a.
Proč dvě jízdenky z Olomouce do Prahy stojí u českých drah 600 kč/skupinová 2 osoby/ a u Regio 338 kč/169 za osobu?
Tak tedy protože nejezdím u ČD pravidelně a nemám slevovou kartu- tak si milý zákazníku zaplat a fest...
Akční jízdenky, jízdenka přes internet to vše jde i bez karty. Včasná jízdenka 199,. Kč, akční jízdenka 220,- Kč, tedy levněji to lze.
Jak pravdu měli Šimek&Grossmann - nechci slevu zadarmo - ! ČD ruší v půli roku slevy pro důchodce a pokud chtějí jezdit levněji, tak si musí pořídit některou IN kartu.
ČD neruší slevu pro důchodce. Slevu jim dávno už zrušila vláda,měli 50%,ale těch 25% co mají teď jim dávají ČD za svého a nemusely by! Jen si důchodci musí změnit průkazy z papírových na plastové- IN Důchodce ,aby jim sleva 25% zůstala. Nad 70 let to mají za 100,- na 6 let a do 70-ti za 100,- na rok nebo 250,-na 3 roky. Stačí si přečíst na jejich stránkách Přepravní podmínky a ceny tam uvedené.
Aspoň někdo kdo píše pravdu. Ostatní si přihřívají nenávistnou polívčičku. Sice za vyšší poplatek, ale s IN kartou může mít teď důchodce slevu 50% místo 25%. Praha plná smogu, konšelé vyzívají občany ať nechají auta doma a při tom jejich parkoviště bylo přeplněné. Chce to auta starší pět let povinně do šrotu, benzín za 100 Kč a veřejná doprava třeba zase začne fungovat jak to pamatujeme.
protože české dráhy jsou nenažraná společnost s milion benefitama a nehorázně vysokýma platama a někdo to zaplatit musí..každé zdražení jízdenky je toho důkazem..mám to z 1.ruky..letos se jim zase zvyšovala mzda o 3%..do toho mají ještě stravenky 100,- a 1000,- penzijní spoření od drah...dodatkové dovolené a furt něco... takže jejich průměr je 20ka čistého k tomu průměrně 15x100 stravenky a 1000,- k důchodu...to se mají, že?
Sorry, ale 20 čistýho plus stravenky mi teda nepřijde jako nějak závratný plat. Ve srovnání se sousedními zeměmi tu žijeme jako socky a ještě (jako vy) sami tvrdíme, bůhví jaký není 20 čistého plat. Pak se máme někdy dostat na vyšší platy. 20 čistého by měl být standard.
nevím z které části republiky jste, ale tady u nás je 20čistýho něco jako svatý grál...ten kdo ho má ten se toho drží jak svině koryta...
Tak když tak závidíte, tak jděte dělat k ČD a budete se mít taky tak hrozně dobře. A co týká Jančurových vlaků, tak je jen otázka času, kdy zkrachuje.
dajka: Jančurova politika je založena na tom, že x let bude prodělávat a za x let se mu to srovná do 0 nebo do mírneho zisku
Já to teda nechápu - napřed bude prodělávat a pak najednou bude v zisku? Vždyť je to blbost, už teď dluží železničním opravnám.
Krtek6: Ty vysoký platy mají hlavně kancelářský z vedení ČD.
Chtěl bych vás vidět jestli by ste šel dělat takovou práci kde byste musel chodit k vlaku v zimě, mrazu, vedru, dešti, prostě v jakýmkoli počasí. 1000x za šichtu se ohýbat až k zemi a zpátky a to všechno jenom za 20 tisíc hrubýho měsíčně. Ty různý benefity sou aspoň nějaká kompenzace za malý vejplaty !.!.!.!.!
Stejný né li vyšší vejplaty má skoro každej zedník ve firmách kde se dělají větší akce !.!.!.!.!
lujs: psal jsem ČISTÉHO...ne hrubého..a ne nemají to jen kancelářské krysy...bohužel to mají i takové pozice, které nic nedělají nebo jsou tam jen do počtu...jediné pozice, které tam něco důležitého dělají a takové platy si zaslouží jsou pro mě vlakvedoucí, ten operátor co řídí kam to kdy pojede a ten co je zodpovědný za technický stav vlaku...ale takovej cvaklístek nebo baba za pokladou nevím proč
krtek6 :Z 1. ruky jo? Stravenka za 80,- a ještě ti z toho 48,- vemou,takže jakých 80,-? Jen 32,- a za to si dokážete koupit oběd? Nenechte se vysmát! Každý může zkusit,,svátky,pátky,dělat noční na štědrý den a vysvětlovat dětem,že s nimi nemůžete zůstat večer doma a proto je ,,stědrovečerní večeře,,ve 14 hod.aby se stihly rozdat dárky a pak cestovat přes hodinu do práce,dělat Silvestry,Nový rok,3-4x 12 hod.směny za sebou když je hodně nemocenských a plat po 30-ti letech?Jak kdo,ale ti ,,dole,,s bídou do 15-ti tisíc a mnohdy ani to ne! Benefity na penzijní má spoustu jiných podniků,dodatková dovolená?Jednou za 2 nebo 3 roky a rozhodně na ni nedosáhnou všichni zaměstnanci ani po 20-ti letech a ještě si musíte určitou částku doplatit. Já fakt tedy nevidím,co je tady k závidění? Každý má šanci si to vyzkoušet.
ruze: tady je to bráno jako vtip (je to velmi stará fotka, už je to určitě opět o něco "lepší") ..prostě každé zvýšení jízdeného je signál k tomu, že se jim zas zvedly platy...a jenom taková perlička..k tomu ještě fasují odměny (a ne malé) za takový kraviny co jsou pro druhé samozřejmosti, že by se vám otáčely oči v sloup..
Jen se nezastávejte českých drah dnes jsem jel a přetopeno-venku +2 a hlavně všechny zářivky ve vlaku svítily a do toho slunce přes špinavé okna...
byvalapacientka: zrovna ta IN50 je největší blbost co nabízí...když jsem si zařizoval IN kartu pro dojíždění do zaměstnání (PO-PA) tak jsem si to všechno pěkně zpočítal...a z těch produktů co nabízí je výhodná pouze IN25 ..paní na přepážce mě strašně chtěla přesvědčovat o tom, že IN50 je lepší.. dokázal jsem jí to na velmi jednoduchém příkladu.
pořizovací náklad karty + dokoupení aplikace na kartu + cena jízdenky na dobu platnosti aplikace = náklad na její provoz
ono u toho IN50 sice každý slyší na tu jednotkovou cenu jízdenky, ale finta je v tom, že když si k tomu připočtete tu částku za tu Aplikaci, díky které máte možnost si kupovat ty IN50 jízdenky...tak vás to přijde hoodně dráž
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.