Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Doklady pro mzdovou účtárnu

Od: junkers* odpovědí: 3 změna:

Mzdovka si na mě vzpoměla, že nemají doložený rozvod. Tak jsem jim druhý den přinesl rozsudek, ale protože na druhé straně rozsudku se trochu "propíralo prádlo", tak jsem chtěl jen okopírovat první stranu, ale to mi nešlo, protože neumím zacházet s tou jejich velkou krávou kopírkou, kterou mají na chodbě před kanceláří. *zed*

Takže jsem to účetní předal celé, ta si to s úsměvem okopčila z obou stran, vrátila mi rozsudek a šel jsem zas na pracoviště.

Dáváte v práci do mzdovky komplet celé rozsudky? Nebo jen tu přední část?

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

iz*
hodnocení

2x

Všude jsem přinesla originál a dovolila okopírovat pouze první stranu rozsudku. Do ostatního nikomu nic není. Předpokládám, že účetní kopírovala "mechanicky", že tím nic nesledovala.

Zajděte za účetní znovu a nechte okopírovat, jenom to, co skutečně potřebuje. Nebo si nechte kopii první strany udělat jinde, nechte ji účetní porovnat s originálem a trvejte na vrácení původní kopie.

Účetní by sice neměla nikde nic vykládat, ale podle mne je zbytečné takové věci u zaměstnavatele nechávat.

hodnocení

2x

Neměl jste rozsudek dávat z ruky. Téměř každý z nás má doma svou malou tiskárnu, kde není problém cokoliv okopírovat. Udělám si na ní všechno, co nechci, aby bylo v textu vidět, začerním, či vystřihnu.

Pokud toto zařízení nemáte, stačilo zajít za kamarádem apod. Nebo si to dát okopírovat na veř. místě asi za 3 koruny. dělají to v knihovnách, v informačních centrech, na Měst. Ú...tam by vám okopírovali jen to, co chcete, tedy jen tu 1. stranu.

Paní účetní to asi udělala automaticky, jak je zvyklá, úmysl v tom nebyl. Ale je jasné, že teď se baví celá účtárna. /jsou to jenom ženské ;)/