Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jednání cestovní kanceláře

Od: renca* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,

myslíte si, že je standartní postup cestovky, když mi potvrdí smlouvu, převezme zálohu, vytvoří pojištění a po čase napíše, že majitel hotelu jim nepotvrdil smlouvu a tím pádem si mám vybrat jiný zájezd? Samozřejmně zálohu vrátili v plné výši, ale i tak. Kde teď v únoru seženu něco dobrého? Můžou vůbec brát zálohy na něco co vlastně nemají? Děkuji

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ben®
hodnocení

3x
avatar ben

Dobrý den, pro klienta je to nemilé. ale cestovka postupuje seriozně. Cestovka asi měla smlouvu s majitelem hotelu, spoléhala na její prodloužení a prodávala pobyty, ale on už nemá na spolupráci zájem (nebo nemůže smlouvu dále plnit). Vzhledem k tomu, že má příbuzná v tomto oboru pracuje, tak vím, že smluvní vztah nemusí být jistý a problémy mohou nastat - a první je nabídka jiného pobytu, kterou lze využít (a nehledat jinde). Zdravím!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]