Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Je to správné vyřešení reklamace?

Od: segedin odpovědí: 2 změna:

Dobry den, reklamuji drazsi hodinky zn. STORM. Mam je cca 3/4 roku (nosene asi 3 mesice). Dle prodejce se jedna o jednoznacnou vadu materialu na celych hodinkach (zmena barvy z bile na slonovou kost, sede fleky na jednotl.smalt.clancich.) a dle nich by se melo jednat o vymenu hodinek za novy kus. Nyni cekam na vyjadreni servisniho odd. V obchode jsem byla upozornena, ze tyto hodinky jiz nemaji a ze je mozne, ze nebudou ani na jinych prodejnach, protoze se jedna o lonsky model, a proto si budu MUSET vybrat jine hodinky, protoze tato prodejna penize nevraci ! Proto se ptam, jestli je prodejna v pravu, kdyz nechce vratit penize. Jiné hodinky jsem si u nich bohuzel nevybrala a dle meho nazoru nemuzu byt nucena investovat nekolik tisic do zbozi, ktere se mi nelibi? Je to spravny postup? dekuji za vsechny prispevky a zkusennosti.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mytrix*
hodnocení

1x

Pokud nejsou schopni dodat stejné hodinky, pak musí vrátit peníze. Na výměnu za jiný typ nemusíte přistupovat. To co tvrdí prodejce je jeho věc, zákon mluví jasně.

penize.cz/...


doplněno 13.01.17 15:27:

zakonyprolidi.cz/...

Jde tam hlavně o to, že se postupuje vylučovacím způsobem. Opravit nelze, dodat novou věc také ne. Můžete si tedy vybrat mezi slevou a nebo úplného odstoupení od smlouvy.

segedin
hodnocení

Dekuji a muzete me nasmerovat na ten zakon?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]