Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Proplácení návštěvy lékaře

Od: ht* odpovědí: 7 změna:

Jdu k lékaři,v pracovní době,zaměstnavatel mi sdělil,že tuto dobu mám sice zaplacenou,ale prý se jedná o zaplacené volno a nebudou se mi načítat hodiny,takže v konečném důsledku vlastně budu tyto hodiny naddělávat.Dle mě je to nesmysl,když jsem u lékaře, po nezbytně dlouhou dobu, tak tento čas mám proplacen,jako kdybych tam pracovala, nevíte co to na mě zkouší za nesmysl?

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

krtek*
hodnocení

1x

už jen to co zaměstnavatel sdělil je samo o sobě blbost.. "zaplacené volno a nebudou se mi načítat hodiny" ...tak buď ty hodiny máte zaplacené nebo nemáte...

rora*

Krtku, zaplaceno vždy mít nemusí, neboť pokud nesplňuje podmínky pro náhradu mzdy, pak se poskytne pracovní volno bez náhrady. Ale pořád je to pracovní volno započítané do pracovní doby.

hodnocení

0x
A nemáte možnost jít k lékaři mimo pracovní dobu?

iz*
hodnocení

0x

Zaměstnanec je povinen návštěvu lékaře absolvovat přednostně mimo pracovní dobu. Omluvené volno s náhradou mzdy se poskytuje jenom v případě, že navštěvu nebylo možné absolvovat jindy.

Nemáte flexibilní pracovní dobu? Ta je mj. právě proto, aby zaměstnanci chodili k lékaři mimo pracovní dobu.

mnd®

Jenom namátkově jsem se díval na pár ordinačních hodin různých doktorů v různých městech a všichni mají stejně jako naše MUDr. minimálně jeden den ( někdo i dva dny ) v týdnu do 18-ti hodin.Není na to teda nějaká vyhláška,že to tak mají?

hodnocení

0x

Protože vím, že spolupracovníci měli s tímto problémy podobné jako Vy, využívala jsem k návštěvám lékařů mimopracovní dobu. Obvodní lékař měl 1 x týdně ordinaci do 17,30 /a nebylo tam v té době vůbec plno/, stejně i zubařka ordinovala jeden den až skoro do večera. Naopak, když jsem měla odpolední směnu, oběhala jsem si lékaře už ráno. A bylo po problémech.