Jak řešit opakované nedodávání zásilek ČP?

Od: Datum: 09.01.17 19:21 odpovědí: 18 změna: 11.01.17 08:55

Dobrý den,

chci se zeptat, jak můžeme řešit problémy s Českou poštou. Babička je celé dny doma, přesto během dvou měsíců jí 5x doručovatel nezazvonil a tvrdil, že nebyla doma. Moje babička, která bez doprovodu ven nechodí! Přitom si zaplatí nemalé poštovné ( nechává si posílat speciální zdravotní pomůcky a léky ) a potom musí složitě obvolávat poštu, aby vůbec někdo balík přinesl. Stížnosti u vedoucího nepomáhají. Kde si můžeme stěžovat? Něco si naúčtují, babička zaplatí a službu neprovedou... tak co s tím?!


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 09.01.17 19:23

Dobrý den, tento problém jsem měl taky.Stačí napsat reklamaci na českou poštu.Jde to online přímo na jejich stránkách.Kde zadáte i číslo balíčku a uvedete co reklamujete.

Já jsem to použil několikrát nakonec doručovatel přestal jezdit a místo toho jezdí paní a nemám problém

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 09.01.17 19:29
avatar

Stížnost na ČTÚ. Český telekomunikační úřad.

Nebo mají přímo svého poštovního poštovního ombudsmana.


doplněno 09.01.17 19:34:

Já mám ceduli z kartonu a jakmile vím, že mě přijde balík, tak ji přivážu na vrátka, že jsem doma a čekám na balíkáře. Funguje to.

Pošta posílá SMS, že bude doručovat balík. Ve Vašem případě si zjistíte telefon Vašeho doručovatele, nebo ráno voláte na Depo a s balíkářem /vedoucím/ povedete hovor, že ten a ten balík pro babičku je potřeba doručit, babička je doma a čeká. Většinou to funguje. Musí o Vás na poště/depu/ vědět, stále volat a připomínat se. Potom se stanete známý a bude vše fungovat tip, ťop.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: nika90210
Datum: 09.01.17 19:51

Moc Vám děkuji, pokud zase nepochodíme, tak už vážně zkusíme ten telekomunikační ústav, vždyť to už není možné. A to měl ten mladý darebák ještě drzost minule babičce tvrdit, že volal ( žádný zmeškaný hovor neměla ) a že zvonil, ale určitě byla zrovna na záchodě, bl,beček. Kdyby to tak bylo, tak babička slyší báječně, zvonek je totiž přímo vedle dveří na WC. Co si to vůbec dovoluje, dělat si legraci zestaré paní?! Babička špatně chodí, ale slyší jako mladice!

Datum: 09.01.17 19:35

Když se mi to stalo naposledy, tak jsem podala 2 x stížnost přes jejich internetové stránky (prostě jsem to tam dala druhý den znovu, jak jsem byla v ráži) a ještě u vedoucí pošty. A byla to docela sranda, jak se pak smýkali a několik telefonů jsem měla s omluvou a jestli už je vše OK. A zatím dobrý :)

Ohodnoceno: 2x
 
Od: nika90210
Datum: 09.01.17 19:47

Moc děkuji, určitě to udělám, jenom nemůžu najít na jejich stránkách ten formulář stížnosti... asi jak jsem naštvaná, protože jsem fakt úplně vzteky rozklepaná, darebáci! Chudák babička... dneska to potřebovala. Čekala celé odpoledne. Prosím, v které sekci bych to tam našla?

Datum: 09.01.17 20:09
avatar

Už Vám jiní velmi dobře poradili. Dokonce jsem si vzala od Pohanky ten její nápad i pro sebe. Ta cedule je fakt dobrý nápad, ale třeba všichni nebydlí v baráčku a nemají možnost ceduli na vrátka pověsit. Já teda můžu a proto hned zítra vyrábím ceduli. ;) Já bych k tomu jenom dodala, že být Vámi, tak dojdu osobně na tu poštu a rovnou za tím nejhlavnějším pracovníkem. Tam bych to v klidu ale důrazně vysvětlila a žádala nápravu. Také se mi to stalo. Já jsem dokonce tu poŠťačku dohnala, protože jsem ji vyhlížela a zahlédla jsem ji jak odchází, tak jsem běžela v kastlíku jsem měla lístek že nejsem doma. Rozběhla jsem se za ní a ona ani ten balíček neměla. Koukala jako puk a neuměla to vysvětlit, já sedla na kolo a jela na poštu a žádala vysvětlení. A to velmi důrazně, protože jsem byla vytočená. Ředitelka to ihned zařídila balíček mi dali a ta pošťačka to asi potom odskákala. Dodnes teda nevím důvod, protože nemělo smysl tam dál něco řešit, když jsem balíček už měla v ruce. Ale od té doby se to už nikdy neopakovalo. Asi tam pak mou adresu vyvěsili s cedulí "Pozor, zlý pes". :-D

Ohodnoceno: 0x
 
Od: batx
Datum: 10.01.17 11:03

Vaším příběhem jste mi objasnila záhadu, proč u nás dává pošťačka ten lístek do schránky až následující pracovní den. Asi je to tedy proto, aby jí nikdo nedoběhl. Na sledování zásilek jsem viděl, že se zásilka doručuje, tak jsem vyhlížel pošťačku v domění že si pak nedočkavě vytáhnu ze schránky lísteček a večer si pro balíček na poštu dojdu. Protože si pošťačka takto vynalézavě usnadňuje vysvětlování proč to u sebe vůbec nemá, nedal se balíček vyzvednout ve čtvrtek, nešlo to ani v pátek, to byl státní svátek, takže toho papíru, že už si pro to mohu dojít, jsem se dočkal až v pondělí. Bylo na něm 4 dny staré datum.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.01.17 20:10
avatar

Niko, doporučím, abyste na poštu zavolali a požádali o opakované doručení. Pokud již nechcete volat, tak co je psáno, to je dáno, využijte jejich hlavní, úvodní stránku a rychlé odkazy. Ty když rozkliknete, tak si zvolíte on-line žádosti a ,,žádost o opakované doručení,,.

Jo a tu ceduli mám větší, aby ji viděl i z auta, jestli si myslí, že jenom projede okolo a nic..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nika90210
Datum: 10.01.17 00:04

Děkuji Vám moc, hned to jdu udělat, ještě pořád mě to hrozně štve... :(

Od: mot
Datum: 09.01.17 20:44
v dnesni dobe existuji i jini dopravci nez ceska posta. kdyz nefunguji podle vasich predstav, nepouzivejte je.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.01.17 21:39
avatar

To platí jenom v případě, že to umožňuje dodavatel. Potřebuje-li někdo něco od dodavatele, který spolupracuje pouze s poštou,...

Ohodnoceno: 1x
 
Od: mot
Datum: 09.01.17 22:20
maloktere zbozi ma jen jeden dodavatel a maloktery dodavatel pouziva jen postu...
Ohodnoceno: 0x
 
Od: nika90210
Datum: 10.01.17 00:01

Tenhle bohužel ano... :( jinak bychom volili raději třeba DPD, s těmi máme jen ty nejlepší zkušenosti, od nich si necháváme dovážet z e-shopu třeba krmení pro zvířátka...

Od: mnd®
Datum: 09.01.17 22:13

a proč poštou? Manželce vozí podložky,pleny a léky přímo z lékárny a má to zadarmo.Dám jim lístek od lékařky a vím,že v 18.05 hod ten samý den je lékárnice u vchodu se zásilkou.Protože nic za to nechce,tak jim občas donesu čokoládu nebo jinou dobrůtku do lékárny na pult a odcházím.Jenom nevím jestli to bude fungovat i nyní - bere to novej majitel.

Ohodnoceno: 0x
 

 

Od: nika90210
Datum: 10.01.17 00:02

Přála bych Vám moc, aby to fungovala i nadále a abyste měli klid a to, na co jste s paní zvyklí, opravdu... ale my tuhle možnost nemáme :( s dodavatelem jsme spokojení, problémy jsou jen s poštou...

Datum: 09.01.17 22:49
avatar

Já jsem před Vánocemi byla taky nažhavená do běla. Přišla mi SMS že "dnes" doručí balík. To jsem se vytočila prvně. Jsem doma, ale co lidi, co chodí do práce? Pošta nenapíše hodinu, ani jestli ráno, po obědě, nebo navečer, člověk aby si kvůli blbé knížce, kterou mají dodat, vzal celý den dovolenou? Ovšem, nikdo zásilku vůbec nepřivezl. Podotýkám, že jsem marodila, byla tedy doma, zároveň jsem měla zánět zubu a musela jsem, oba lékaře, odložit a trpět. Nadávala jsem jak špaček, ale neměla sílu ještě zjišťovat č. na poštu. V mailech jsem druhý den našla upozornění, že mi doručí balík tento den. Opět jsem tedy nemohla ani zubaři, ani obvoďákovi, jen jsem čekala a cpala se prášky proti bolesti. Celý den nic, až večer přišla SMS od pošty, že se omlouvají, ale doručí balíček až následující den, tedy den třetí! Byla jsem na mrtvici, ale tak vyřízená bolestmi, že jse už ani neměla sílu to nějak řešit a to asi měli velikou kliku, protože být zdravá, tak za tohle, bych udělala šeredný cajmrsk. Takhle jim to v pohodě prošlo a já trpěla 3 dny doma v bolestech. To jako si má pracující vzít 3 dny dovolené, aby dodali knížku? Nedávno mi zase pošta nedodala avizovanou zásilku a pak tvrdili, že jsme nebyli doma, přitom jsme byli doma s mužem dopoledne oba a odpoledne já sama. Vzkaz byl v mailech, že si máme zajít na poštu (5 km), že nás nezastihli. Ve schránce žádné avízo nebylo. Manžel říkal, že už ho nedávaj. Je to možné? To by pak už nebyla vůbec žádná kontrola, jestli se vůbec obtěžovali k nám zajet. To je strašný podnik!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nika90210
Datum: 10.01.17 00:06

Děkuji všem moc za rady, to víte, že to tak nenechám, už jsem napsala stížnost a ještě zítra to budu řešit přímo s nadřízenými toho lenocha... ani nemůžu napsat pošťáka, protože dělá všem poctivým doručovatelům ostudu. Dám vědět, jak to dopadlo. Hezký večer všem!

Datum: 11.01.17 08:55

Praxe, že balíkáři se neobtěžují vůbec balíky vozit a nesnaží se je ani doručovat, pošlou výzvu že dotyčný nebyl doma a má si pro zásilku dojít sám po listonošce je už pomalu standardem. Pokud se budete snazit stěžovat si, je to zbytečné, vedoucí to ví. Budete jen další v řadě.
​Co jediné funguje, je zavolat si v takovém případě o ZNOVUDORUČENÍ ZÁSILKY !
​Je to zadarmo a dáte tím dotyčnému jasně najevo, že na jeho hru nelřistoupíte a pro zásilku si nepojedete. Že pokud ji nedoveze jeden den, doveze ji druhý, nebo třetí. Budete pak zařazen do skupiny těch "otravnejch" kam se to vozit musí...
​Přeji pevné nervy.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.