Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Informační povinost bank vůči klientům

Od: udule odpovědí: 4 změna:

Chci se proasím zeptat, jakou mají banky informační povinnost dle zákona informovat klienta o budoucích změnách.

Vím, že pokud se mění obchodní podmínky či ceník bank, stavev. spořitelem apod., tak vždy minimálně 2 měsíce předem musí minimálně na internetu tuto informaci ´dané instituce včas oznámit. Je to tak?

Jak je to se změnou úrokových sazeb bankou, jaká je tam povinost?

Díky

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mnd®
hodnocení

0x

Nevím jakou máte banku,ale já dostávám od té své e-mail vždy když bude nějaká ( jakákoliv ) změna v obchodních podmínkách.

udule
hodnocení

Mám Českou spořitelnu, KB. U obchodních podmínek v pohodě, ale jde mi hlavně o změně úrokových sazeb, zda je tam ta povinnost. Což pochybuji.

Jakou muáte banku?

mnd®

money - chodí i když je změna v úrokových sazbách

 

pohanka*
hodnocení

0x

Na běžném účtu je vždy s předstihem ve zprávách pro klienta oznámení, že se něco mění, nové podmínky, sazby, varování před nebezpečnými aplikacemi apod..

Takže ano, jste od peněžního ústavu vždy zpraven. Podívejte se na třeba malou obálku, nebo podobný piktogram, kde je pošta pro Vás. Většinou tam i naskakují malá číslíčka, kolik máte nových zpráv. Takže občas je dobré toto otevřít a přečíst.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]