Výpověď ve zkušební době

Od: Datum: 20.12.16 23:28 odpovědí: 9 změna: 21.12.16 14:51

Dobrý den,
jsem student střední školy (denní studium) a od 1. října jsem zárověň ke škole nastoupil do práce na HPP. Ve firmě jsem dostal 3. měsíční zkušební dobu, která mi končí na konci tohoto měsíce.

Včera mi volal zaměstnavatel, že firma bude v lednu končit a já dostanu výpověď na konci zkušební doby. Na měsíc leden s ním mohu podepsat smlouvu na DPP. Od února by firma měla pokračovat pod jiným jménem a jiným majitelem, který nás "prý" zaměstná na HPP se stejnými podmínkami.

Chci se zeptat, co je v téhle situaci mou povinností? Musím někde hlásit, že již nemám práci na HPP a tudíž nebudu platit sociální a zdravotní, když jsem stále student školy? Mohou s tím vzniknout nějaké další komplikace, které bych si měl ohlídat, popř. jaké?

Děkuji všem za odpovědi, a přeji hezké svátky!

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 21.12.16 00:12

Nedostanete výpověď, půjde o zrušení pracovního poměru ve zkušební době (to je jiný způsob ukončení zaměstnání).

Nikam se hlásit nemusíte, jenom bych doporučila si po skončení zaměstnání zkontrolovat, jestli Vás zaměstnavatel přihlásil u zdravitní pojišťovny a OSSZ a jestli Vás zdravotní pojišťovna má stále vedeného jako studenta.

Před podpisem nové pracovní smlouvy si smlouvu důkladně pročtěte. (Podle mne podmínky stejné nebudou. Kdyby byly, neřešil by stávající majitel situaci tak, jak popisujete.)

Ohodnoceno: 2x

Od: bambus
Datum: 21.12.16 00:31

Pojem zrušení pracovního poměru ve zkušební době jsem neznal, takže jsem se přiučil.

U té pojištovny a OSSZ si to zkontroluji což bych bez Vás nevěděl! Děkuji.

Též si myslím, že stejné nebudou, zřejmě budou horší, ale měla by to převzít větší a stabilnější firma tak uvdíme. Smlouvu si samozřejmě dobře pročtu.

Od: mnd®