Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Praktický lékař a ještě soukromý praktik

Od: klara74 odpovědí: 8 změna:
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jestli je možný si zaplatit soukromě (praktika), jsem registrována u praktického lékaře a to hradí pojišťovna, ale chtěla bych ještě jednoho soukromého je to reálné?
Děkuji.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

A to jako proto, aby oni dva konzultovali své léčby? Nebylo by jednodušší mít obvoďáka a internistu?

hodnocení

0x

Praktický lékař na Vás pobírá i tzv. kapitační platbu, což je paušální platba za pacienty, které má v registru. Z toho vyplývá, že není možné, aby měl jeden pacient dva totožné lékaře s kapitační platbou. Můžete si však navíc svobodně zvolit "privátního" lékaře, který má soukromou ordinaci za poplatek.Vzájemně o sobě v podstatě nemusí vědět, ale v případě, že mám budou oba předepisovat podobné nebo stejné léky, nebude to dobré ani pro Vás ani pro ně. Ohradí se i Vaše zdravotní pojišťovna.

klara74
hodnocení

Ja jsem myslela jen např. konzultaci.
satak
Konzultovat můžete s kýmkoliv za koruny, v cizině třeba za eura.

Při závažnější nemoci není problémem, požádat svého lékaře o konzultaci. Často ji lékař navrhne sám.

iz*
hodnocení

0x

Jestli potřebujete konzultaci dalšího lékaře, obraťte se na svou zdravotní pojišťovnu a nechte si od ní lékaře doporučit. Konzultaci uhradí pojišťovna, pro Vás bude bezplatná.

jjj
hodnocení

0x

je to o penězích.Vzhledem k velké nestoudné hamonivosti většiny soukromých lékařů to bude ale dost peněz

hahanaj*
hodnocení

0x

Před lety jsem si nebyla jistá zda vyšetření která jsem podstoupila jsou dostatečná. Byla jsem pak ještě na dvou různých místech . Všude se výsledky lišily.

Dneska nemusíte být zaregistrovaná u dalšího lékaře. Pokud si to zaplatíte ošetří vás i jinej než Váš praktický. Jen je docela problém dobrého najít.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: