VPN family, strýc odmítá platit

Od: Datum: 11.12.16 13:43 odpovědí: 6 změna: 12.12.16 14:22
avatar

Dobrý den,

prosím o radu. Před časem měl můj otec možnost jít k VPN family (poskytovatel firemních paušálů). Měl 5 tel. čísel pod sebou a každý si platil co měl a bylo vše v pořádku, před 5 lety otec umřel a já se začal o tato čísla starat. Problém je, že vše je ještě psáno na otce bez možnosti nějakého přepisu a jeden člověk mi přestal paušál hradit, naopak provolávat velké částky. Jak mohu člověka co nejrychleji od dané služby odstřihnout?

1) na VPN jsem již podal návrh na převedení čísla k číslu na kreditní kartu a vše trvá již od 27.11.2016 i přes ukončené zúčtovací období (daný člověk si kredit asi nenabije - nevím zda musí kredit nabít aby přešel)

2) co kdybych zavolal policii, ukázal, že správu čísel mám na starost já (mám i ostatní svědky) a vymáhal tak po něm vydání SIM karty? Tohle mě napadá jako nejlepší řešení ... protože mi tento člověk částky může stále provolávat a k placení se vůbec nemá ...

3) neudržím se a dám mu přes hubu

Prosím o radu, děkuji ...


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.12.16 16:42
avatar
Na policii můžeš zapomenout. Služby Vpn Family jsou vázané na zaměstnance dráhy. Vzhledem k tomu že je to vedené na mrtvého, měl bys podle smlouvy celou záležitost oznámit a vépéenko poskytování služeb ukončí . No.. kde není žalobce, není soudce jak se říká takže když to nenahlásíš asi na to nejsou žádné sankce. Jen si problém s neplatičem budeš muset vyřešit sám. Já u nich takový problém neřešil ale podle mě není problém simkartu úplně zrušit. Kdybys na jejich mail popsal situaci, že nejsi schopný z držitele simky dál vymáhat peníze (zmínku o úmrtí majitele samozřejmě vynecháš ) neboť s tebou přestal komunikovat, tak ti určitě nějaký řešení navrhnou.
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 11.12.16 16:56
avatar

No ono samotné VPN to ví, nemá problém s pokračováním služby (otec byl u dráh víc jak 25 let), takže zde by problém nebyl, nehráli jsme mrtvého, problém byl s převedením, že to je prostě neuskutečnitelné, pouze chtějí hradit závazky. A teď již přes centrum zákazníka nelze dat úplné zrušení sim jelikož je v procesu přechod na kredit, ale on ten přechod nijak nepotvrdí jestli k tomu je nějaký souhlas třeba ... :/

Datum: 11.12.16 19:03
Nedávno jsem řešil něco podobného ale u tmobile...
Prostě jsem zavolal na operátora a nechal si na fakturační adresu poslat novou sim kartu.
Po její aktivaci se ta stará automaticky odpojila.
Pak bych dotyčnému oznámil ze jestli chce zachovat svoje číslo, tak doplatí dluh a v opačném případě bych kartu zrušil.
Ohodnoceno: 5x
 
Datum: 11.12.16 19:51
avatar

tohle je super nápad, jen budu doufat, že mi operátor výjde vstříc když na kartě probíhá převod na kredit. Ráno zavolám a najdu nějaké řešení, doufejme ...

Datum: 11.12.16 22:32
avatar

Dávám dobrou odpověď a díky moc za radu, číslo již je odpojené a zítra jen objednávám novou sim se stejným číslem ...

Datum: 12.12.16 14:22
avatar

Nejjednodušší řešení mívá člověk pře nosem a netrkne ho to. Nahlásit ztrátu arty vlasně bylo to nejrychlejší. Teď jen abys ty peníze z dotyčného dostal.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.