InTime recenze katastrofa otresne sluzby

Od: Datum: 26.11.16 12:39 odpovědí: 6 změna: 26.11.16 16:27





ZDRAVÍM, DÁVÁM K DISPOZICI MOJI ZKUŠENOST A RECENZI SLUŽEB SPOLEČNOSTI INTIME. NEMÁM DOSTATEK ČASU, ABYCH PŘEPISOVAL CELOU ZÁLEŽITOST. NICMÉNĚ SI MYSLÍM, ŽE KAŽDY, KDO UMÍ ČÍST MEZI ŘÁDKY, POCHOPÍ... PS: je 26.11. a doposud nemám od společnosti InTime jedinou reakci (ani to, že přijali můj email a začínají nastalou situaci řešit). To vypovídá o všem.


Dobrý den, vážení ze společnosti InTime, bohužel již nevím, na koho se mám obrátit, proto svůj email posílám na více adres. Vy si jej jistě předáte. Zároveň email posílám v kopii lidem z Chytrybalik.cz, kde jsem si Vaši službu objednal, aby věděli, jak se chováte ke svým zákazníkům. Dne 22.11. jsem si na portálu Chytrybalik.cz objednal odvoz balíku z Prahy do Nového Boru. Ihned jsem službu zaplatil online platební kartou. Vzápětí jsem byl informován emailem i sms zprávou, že balík si ode mne kurýr InTime vyzvedne dne 23.11. a ten bude následující den doručen na cílovou adresu. Bylo pro mě velmi důležité, aby balík na cílovou adresu dorazil včas. Dne 23.11. si pro balík nikdo nepřijel. Za celý den jsem neobdržel jedinou informaci o tom, že si balík nikdo nevyzvedne. Proto jsem dne 24.11. kontaktoval společnost InTime. Na zákaznické lince jsem čekal přes 20 minut na spojení s operátorkou. Sdělil jsem jí veškeré informace a i přesto, že už jsem měl nervy na pochodu, choval jsem se k operátorce slušně. K mému překvapení nenásledovala žádná omluva. Operátorka se chovala arogantně a pouze mi sdělila, že si asi balík kurýr vyzvedne dnes, protože to nejspíš včera nestihl. Ptal jsem se na to, proč mi nikdo neposkytl žádnou informaci o zpoždění - ani email ani sms. Operátorka to odůvodnila tím, že emaily posílá automat, proto mi nikdo nedal vědět. Sdělil jsem jí, že balík obsahuje věci, které mají omezenou trvanlivost a kvůli prodlevě InTime je velmi pravdě podobné, že ztratí svoji kvalitu. Ani na tohle neměla odpověď a opět ji nenapadlo se za InTime omluvit. Požádal jsem ji o kontakt na osobu, se kterou mohu vzniklou situaci řešit. Na to operátorka odpověděla, že tou osobou je právě ona. Ale žádné řešení pro mě neměla, její chování bych shrnul asi takto: "Seš hlupák a vlastně si můžeš sám za to, že jsme si zboží nevyzvedli. A nechápu co po mě vlastně chceš. Buď rád, že si proto vůbec někdo přijede." Požádal jsem ji o kontakt na nadřízeného, ani ten jsem nedostal. Jediný kontakt, který mi na konci hovoru dala, bylo telefonní číslo na řidiče. Tímto náš hovor skončil. Řidiči jsem se ihned dovolal. Byl zmatený a vůbec nevěděl o tom, že si dne 23.11. měl vyzvednout můj balík. Řidič mi řekl, že jim včera nefungoval systém, že má problémy s počítačem a že mu to asi "ti blbci" nepředali. Každopádně ani dnes to neměl v seznamu balíků k vyzvednutí a dohledal si to až na základě informací, které jsem mu sdělil. Kdybych mu nezavolal, nepřijel by ani dnes, protože o tom prostě nevěděl. Dohodli jsme se s řidičem, že si dnes (24.11.) balík do 13 hodin vyzvedne. Opět se tak nestalo, už je 30 minut po 13. hodině. Jsem naprosto znechucený chováním operátorky, jsem nespokojený s objednanou službou a veškerou komunikací ke mě jakožto zákazníkovi a zajímalo by mě, jak se k celé věci postavíte. Pokud ne nabídku kompenzace, očekával jsem od operátorky alespoň omluvu. Namísto toho jsem se dočkal lhostejnosti a arogance. Kromě toho, službu jsem si objednal proto, že nemám čas chodit na poštu a proto, že můj čas je velmi drahý. Jenom za dnešek mě řešení problémů s InTime stálo minimálně 2 hodiny mého času, což lze vyčíslit částkou 5.000,- Kč. Očekávám Vaše vyjádření. Pokud se k nastalé situaci nepostavíte čelem, zveřejním svoji zkušenost na internetu a obrátím se na patřičné instituce, které mi s řešením situace pomohou. A věřte, že za tohle mi můj čas stát bude. Mimochodem, na zákaznické lince InTime jsem se na začátku hovoru dozvěděl, že je můj hovor nahrávaný. Pokud by se však nahrávka nějakým nedopatřením ztratila, celou dobu hovoru jsem měl telefon v režimu hands-free a poslouchali jej se mnou další 3 spolupracovníci. A ještě mám pro Vás jednu zpětnou vazbu - ještě než jsem v 10:00 hod. vytočil telefonní číslo podpory InTime, napsal jsem svůj požadavek do chatu na webu InTime. Nyní je 13:35 hodin a na požadavek doteď nikdo nezareagoval. Vážně máte tolik zákazníků, že si dovolíte chovat se k nim takto? To Vám opravdu závidím.. V případě potřeby Vám velmi rád poskytnu další informace. S pozdravem, znechucený zákazník InTime Tomáš Dřevojan tel: 606 096 XXX (to je zároveň číslo, ze kterého jsem volal na zákaznickou linku) PS: přemýšleli jste nad tím, co znamená slovní spojení InTime?



Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: vilik
Datum: 26.11.16 12:46
To je pěkná historka. Podobné mohu psát i ze zkušeností s firmami ČP, Geis, PPL i dalších.
Prostě jste měl smůlu.
Pokud je Váš čas opravdu tak drahý a strávil jste řešením alespoň půl hodiny, příště přepravu svěřte někomu spolehlivému, ať to vezme autem či vlakem. Jinou radu neznám.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.11.16 12:48

In Time nikdy více! Ve chvíli, kdy nutně musíte odjet, je to pro tuto kurýrní společnost problém, přehodit na jiný čas nelze, čekáte opět několik dní, komunikace otřesná. Osobně si přes ni už nenechám nikdy nic doručit.

Podobnou zkušenost mám bohužel i s DPD .Stále mi vychází ČP jako pro mě nejlepší. Pokud musím náhle odjet, vyzvednu si na poště, případně nechám další den znovu doručit.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.11.16 14:01
avatar
In time 3x zkusenost a vzdy bez problemu. Je to spis podle ridice a ne podle firmy.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.11.16 14:10

No zážitky mám s různými firmami sice podobné, ale vyčíslit dvě hodiny času na 5.000,- mi přijde přinejmenším směšné. :-D Jsem zvědavý, jestli se Vám nakonec někdo ozve a pokud ne, tak jestli to budete skutečně řešit, jak jste InTime slíbil a s jakým výsledkem. Přeji hodně zdaru *placni**pivo*.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.11.16 14:32

Kdybyste šel prvně na poradte a až potom se rozhodoval pro přepravce, mohl jste si ušetřit spoustu času a nervů :):

http://www.poradte.cz/volna-d…usenosti-s-in-time-kuryr.html

Ale bez legrace, je to spíš o štěstí. Dost lidí nadává na ČP a já s ní třeba neměl nikdy problém (klep klep), a to jsou už desítky, možná stovly zásilek. Zato s různými spedicemi a lidmi u nich zaměstnanými už jsem si užil.. Když třeba kupuji něco na netu a dotyčný nabízí jen spedici ne poštu, tak pokud to lze, nakupuji jinde.

Mimochodem, pokud jste na tom s časem jak tvrdíte, pak nechápu proč jte jim jenoduše neřekl, že pokud nepřijeli včas, ať už ani nejezdí. Znáte to přísloví: "Oklameš mě jednou hanba tobě, oklameš mě podruhé, hanba mně."

Ohodnoceno: 1x
 
Od: alena350
Datum: 26.11.16 16:27

Mám pro podobné prípady v mobilu nainstalovanou app na nahrávaní hovoru. Kdyz oni, ja taky !

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.