Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
koupil jsem nemovitost - garáž.
Nyní čekám než uběhne doba 20dní a bude se moci přepsat nnemovitost na katastru na mě.
Poté bych chtěl zaplatit daň já jako kupující z nemovitosti.
Chtěl bych se zeptat co budu potřebovat?
Mám kupní smlouvu a posudek o hodnotě nemovitosti ze září 2016.
Poradí mi někdo kde mám s tím zajít a co budu konkrétně potřebovat?
Děkuji pěkně,
hezký den
Potřebovat budete výpis z katastru, kupní smlouvu a posudek (když jej vlastníte). Vše vyřídíte na Finančním úřadě.
O výpis z katastru si musíte za poplatek zažádat a předložit originál. Kupní smlouvu a posudek neřešte, předložte co máte. Každý pracovník FÚ má na tohle jiný názor.
Děkuji, chtěl bych se ještě zeptat, stačí kopie posudku? Jaká je prosím jeho platnost ať to neprošvihnu?
Děkuji mockrát.
To nevím, jestli stačí kopie. Když tak, oni si ho okopírují. Na zaplacení daně jsou tři měsíce od nákupu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.