Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Je tohle psychicky tyrani?

Od: slabejjedinec odpovědí: 47 změna:
Jsem s pritelem tri roky, z toho spolu pul roku zijeme.
Je to treba tak, ze jedem nakoupit a on se me zepta, jestli chci do penny nebo do tesca, ja premyslim, co potrebujem,podle toho se rozhodnu a tak udelam "hmmm, hmmm" a on po me zacne jecet "kurva mluv ale do pice". A nebo porad chodim a uklizim po nem, a kdyz mu reknu ze by si mohl uklizet obleceni at se nam nevali po celym byte tak rekne "vsak si to zase oblecu tak to nech kurva na pokoju" a at mu to rikam sebevic, neustele postel (jezdim do prace driv nez on), on si ani po sobe nevycisti po*ranej zachod! Kdyz teda jdu a vycistim ho, tak me jeste zjebe ze proc hazim do wc ty tablety, ze to pak smrdi po chemii. Ted se vali na gauci a ja jdu do kuchyne a on na me vola: nalej mi trochu vody, jdu, naleju mu do sklenice 0,3l mineralku a donesu a on "kurva rikam trochu vody, to je trocha?" A nebo, maloval, ja pak drhnu plovoucku a on na me cumi a az to mam hotovy, rekne "ja to zitra vymaluju jeste jednou, nechapu proc to umyvalas" nebo - nekam jdeme a on mi furt rika "oblikej se oblikej se" a ja pak stojim v chodbe navlecena a on? Oblika si teprv ponozky. Porad me za neco buzeruje. Pres tyden mu beru obedy z prace, abych nemusela varit, a on skoro pokazde - fuuuj to nejim. Tak trikrat do tydne a vim, ze by to jinak snedl, kdyby to uvarila jeho babicka. Kazdou nedeli se zbali a jede k ni na obed, me rika"ona aspon umi vařit" a pritom ja taky umim varit. A jeho babi se me pak pta "ty nevaris?" A porad me ponizuje, dnes jsme sli na oslavu, ja si brala noy dziny a nove zimni boty a on mi rika - to jdes v tech gumakach? Minule mi vyčetl (ani nevim jak si na to vzpomnel) ze mam fotky z dovolene s byvalym ve fotoalbu (schovany a zapraseny v krabici) a proc jsem je nevyhodila. Rikam - ,jsou to vzpominky, ne na byvalyho, ale na tu dovolenou" a on - ja si taky vytisknu fotky byvale a vystavim je v obyvaku - a ja"myslis ty, jak tam roztahuje nohy a vyplazuje u toho jazyk ze ji jde videt az do strev?" (ve slabe chvilce mi je ukazoval na ntb, ani nevim proc tenkrat) a on "no aspon by se bylo na co divat." Nekolikrat jsem mu rekla at si zbali uz veci a tahne. Dnes jsme sli na oslavu jeho dedu a on mi rekl, ze nechce abych tam sla, ze jim rekne ze jsem se ozrala (coz neni pravda). A tak sedim na gauci, koukam na telku a on "oblec se kurva do pice a delej" a ja abych pak neposlouchala blby kecy, jsem se oblikla a sla.
Je tohle psychicky tyrani?
zámek
kapkanadeje uzavřel tuto otázku

 

 

47 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x
avatar dabel

a proč s takovim čů...m ještě si?

to si na tom tak zle že si nedokážeš najít někoho normálního?

jestli je to týrání nevim ale normální to určitě neni

eivlis*
Asi tak..Dabel to vzdy popise bez zbytecnych slov..:)

 

ezerh
hodnocení

4x

Občas fakt čumím, jaký individua si dokážou najít ženskou. Ale něco mi říká, že s hodným chlapem byste nebyla. Už jen to, že s ním pořád jste, svědčí o tom, že se vám líbí, jak s vámi jedná.

 

72mona3*
hodnocení

2x

Asi jo. Ale spíš se týráte sama. Mě říct "di do pí*i", tak jsme se viděli naposledy. Jak si vás může vážit on, když nevážíte vy sebe sama? M.


doplněno 12.11.16 23:12:

Nevážíte si sebe sama, protože s ním stále jste. Dobrovolně. Když mě někdo uráží a já to opakovaně budu trpět, je to sebemrskačství. Nebo masochismus? Pokud byste doopravdy chtěla, aby odešel, asi abyste to řešila razantněji.

slabejjedinec
hodnocení

Mylite se, ja si sama sebe vazim. Nekolikrat jsem mu rekla, at odejde, on ma kam jit, ja ne. Vsechno vybaveni platil on, ja mu rekla at si vse vezme a jde, ja mam mizerny plat ale postel a skrin si sezenu. A stale neodesel.
iz*

Mýlíte se. Kdybyste si sama sebe vážila, nedovolila byste mu, aby se k Vám takhle choval. Měla jste to zastavit hned v začátku, teď to bude těžší, ale nikoliv nemožné.

Byt patří Vám? Jestli jde o Váš byt, můžete "přítele" vyhodit, ale jestli jste si bydlení pořídili společně (a bydlení zařídil on), nemůžete jej vyhazovat.

Člověka, kterému takový vztah vyhovuje, se Vám vyhodit nepodaří. Odejít podle musí ten, komu vztah nevyhovuje. I s minimální mzdou si můžete najít např. spolubydlení.

Přemýšlím, k čemu Vám bude odpověď na otázku, jestli jde o psychické týrání, když situaci pravděpodobně (soudím z Vašeho popisu situace i následných reakcí) stejně řešit nechcete.

 

mp*
hodnocení

2x

Být Vámi, tak to první napíšu paní Šabatové, paní Marksové a panu Dienstbierovi a mladíkovi Stropnickému. Pak je pozvěte k Vám domů a máte zaručeno, že budete na titulních stránkách našich předních deníků několik týdnů. Toto je samozřejmě typický případ neomaleného a nevychovaného chování ze strany muže k ženě (ještě, že je tam ten moravsky přízvuk, ale nebojte se i u nás v Praze i ve Středních Čechách žije přibližně stejné procento takových to debilů). Jenže není to tak jednoduché. Sice se váš partner k Vám chová jako prase (a věřím, že se tak chová i k ostatním lidem, kteří mu to dovolí), ale musí mít asi i nějaká pozitíva. Třeba je dost bohatý, nebo hodně atraktivní (ostatní ženy, které ho neznají Vám ho závidí), nebo je vám s ním dobře v intimních chvilkách. Vše ale nakonec spěje k vyváženosti, dokud to pro Vás bude výhodné, tak asi stejně zůstanete.

 

hodnocení

2x
avatar babajaga

To jste vážně taková chudinka, že nemáte na lepšího partnera? Proč s ním jste? Proč ho nekopnete do zadku a nenajdete si /časem/ někoho lepšího? Proč pořád poslouchat jeho řev a vulgarismy? Neuděláte podle něj nikdy nic dobře a to člověka hrozně ubíjí.

Ovšem - každá hůl má 2 konce. Zajímala by mě i výpověď partnera, nejen Vaše. S podobným chováním často chodí ruku v ruce alkohol. Zaujala mě poznámka, kde píšete, že on při návštěvě řekne, že jste se ožrala. Pokud byste byla abstinentka, říct by toto o Vás jen tak nemohl. Tak kde to tak najednou vzal? Má s Vaším pitím nějaké špatné zkušenosti?

Tedy ruku na srdce - nechlastáte? Třeba jen proto, abyste na chvíli zapomněla na jeho hrubé chování.

Ovšem, ať už je to jakkoliv, nejlepší by skutečně byl rozchod. Odejděte od něj z bytu, nebo jeho odstěhujte, podle toho, čí ten byt je. Pak se vzpamatujte, dejte se psychicky i fyzicky do pořádku no a pak můžete hledat jiného partnera.

Ale pozor, jsou ženy, které přitahují pořád stejné typy. Tak abyste nevlezla z bláta do louže. *bzum* Jaga.

slabejjedinec
hodnocení

Uprimne - abstinent zrovna nejsem, ale ze bych pila se rict neda. Ja totiz kdyz nekam jdu tak nemam klapku a nevim kdy prestat, tak se zliju jako cune, a on to dobre vi, jenze z tohoto duvodu ja uz prave nikam nechodim. Obcas s kamoskama do kavarny, ale to je odpoledne a to si clovek da radsi dobry kafe nez vino.
pt®

Jenom, prosím Vás, nemějte děti. Moc by trpěly a kdoví, jak by skončily. Vy dva se třeba...*plac*

 

people90*
hodnocení

1x
Holka zdrhej co to jde, vypadas na chytrou holku tak si najdi poradnyho chlapa a ne hulvata, rozhodne to psychicke tyrani je, je otazkou, aby to nepreslo i ve fyzické.

 

hodnocení

1x
avatar babkazov

Víš proč to tak je? Protože A/ Špatně sis vybrala B/ Protože si to může dovolit, protože to tak chceš. Kdybys to nechtěla, změníš to. Prostě odejdeš nebo ho vyhodíš. Až to tak nebudeš chtít, změň to! Nikdo to za tebe neudělá. Ani žádný soucit, ani žádná rada. *bum*Je to tvůj život, tvá volba.

haf

Mate oba nejake vzdelani? Jestli ano, je to spis jeho uchylka, kterou mozna zbytecne trapi oba, vyzkousejte "protijed" - az pouzije slovo pi.., nazvete ho ču... a podobne , uvidite jak bude reagovat :) treba to pomuze a prestane, jinak àdije...

ladinpraha*

Já se obávám, že v téhle "rodině" to takhle nějak už funguje. Síly jsou na obou stranách víceméně vyrovnané a oběma stranám to svým způsobem vyhovuje. Partnera se sice lze zbavit, ale jeho případný následník taky nebude žádné terno.

Díky bohu, že se takhle našli dva hulváti. Aspoň se takhle přebrali, kdyby si ona našla nějakého hodného kluka a on nějakou hodnou holku. Normální holka by takové "inteligenta" poslala do háje po prvním "ku*va do p*če" adresované jí.*bzum*

13.11.16 13:03

*palec* přesně!

slabejjedinec
hodnocení

Vy si o me myslite, ze jsem hulvat? Dokonce to tu napisete? Mily/a zlaty/a, kdybyste mne znal/a osobne, toto byste nikdy nevypustil. On clovek kdyz je zoufaly, moc na sloh neda asi. Tak se Vam velmi omlouvam, ze jsem Vas svym projevem pobourila a do budoucna se ridte kredem, ze neni na miste odsuzovat cloveka, ktereho neznate a nazyvat jej hulvatem, protoze diky Vasemu nazoru si ted ja o Vas myslim to same, ba jeste horsi.
lidus*

*palec**palec*proč nejde dát 100 bodů?

 

ben®
hodnocení

0x
avatar ben

Dobrý den, těžko říci - já z toho Vašeho povídání mám spíše dojem, že je to taková "itálie", kde jsou dva vulgární jedinci, kteří nemohou být ani spolu a ani bez sebe. Změnilo by se něco, kdyby to bylo psychické týrání? Víte, proč a ním jste? Milujete ho nebo nenávidíte? Na to si odpovězte (a jestli jsou Vám jeho "něžnosti" příjemné). Zdravím!


doplněno 12.11.16 22:55:

Slovo něžnosti jsem dal do uvozovek a myslel jsem tím ony vulgarity. Ovšem, mám dojem, že to Vám nevadí a berete to jako jeho výraz lásky, vyjádření citů a mužnosti. Některá ženská by měla pocit, že je doma za rohožku - a jiná obdivuje nadsamce. A to, že ho stále milujete, je ten největší problém, protože ho sice vyhazujete, ale doufáte, že neodejde. Uvědomte si, zda je to opravdu láska nebo závislost.


doplněno 13.11.16 07:44:

Doufám, že v tomto vztahu nejsou děti a ani tam nebudou později - to by pro ně bylo trauma (psychické týrání) na celý život.

slabejjedinec
hodnocení

Neznosti se nekonaly, nekonaji a konat nebudou. On da sotva pusu svoji mamince k narozeninam, rika, ze je mu to protivne. Ja s nim nikdy nezažila libani z vasne, sex je tak trochu drsnejsi (ale to vyhovuje i mne). Trosku romantiky mam ale rada,objeti, pohlazeni, zezacatku jsem se smirila s tim ze toto od nej nedostanu, rikala jsem si - nu coz, kazdej jsme nejakej, pohlazeni a objeti se mi dostava dost od maminky a babicky, brala jsem to tak, ale prisla ta zmena v jeho chovani ... a tak si rikam, ze neco neni uplne ok. Je mi 30, nejsem naivni pubertacka, stale ho miluju a zaroven nenavidim, lze toto citit?

takže se ti to jeho jednání vlasně líbí

tak na co si stěžuješ?

On si k Vám dovolí tolik, kolik mu dovolujete Vy sama. Psychický teror a ponižování si nemusíte nechat líbit od nikoho. Je to Vaše volba žít s takovým člověkem. Kde je vzájemná úcta, láska a respekt k tomu druhému? Nemusíte s ním žít jen proto, že nemáte kam jít. Najděte si své bydlení, buďte samostatná a soběstačná. Nedržte se ho za každou cenu! Někdo to tak má, že miluje i nenávidí, že nemůže žít bez konkrétního partnera, ale ani s ním ne. Když si ale necháte takové chování líbit, bude z Vás nakonec jen malý uzlíček nervů, bez sebevědomí... Zvažte jestli jste si skutečně vybrala toho pravého partnera pro život. Jestli to není spíše trápení, než potěšení, mít někoho takového vedle sebe...

 

hodnocení

0x
avatar mikihans

A proč že s ním vlastně ještě jste? Takový začal být až poslední dobou?

 

eivlis*
hodnocení

0x
Podle me to tyrani neni, ale je to neco co dovolujete, tolerujete, snasite a jste pro me "mimozemstan", protoze nechapu jak to nekdo muze denodenne a kazdodenne snaset jako vy.. Mate doma naprostyho krete...na a delate na me dojem, ze vam to ani tak moc nevadi.. Uprimne si myslim, ze rovny rovneho si hleda a vrane k vrane seda a pokud jste "nesedla",, ,tak najdete k sobe rovneho a ne takovy pa..ko... co mate doma..

 

hodnocení

0x
Říká se, vrána k vráně sedá ale ta jeho sprostota směrem k V je ovšem naprosto jinej level.
Čili ho prostě vyhoďte a nezapomeňte u toho užít pár "jeho" výrazů typu: "ku*va sbal se a dělej, táhni už do prd...
Ať chlapec zažije když si neváží toho má.
Nebůh kdyby na Vás vztáhl ruku...vyrazte ho dokud je čas!

 

culdabulda1*
hodnocení

0x

- co čekáte? - tady Vám nikdo neporadí a pokud - tak jedině, abyste se s ním rozešla. Asi jste na něm psychicky závislá a to se pak řeší těžko, jako každá jiná závislost !

 

martinaa*
hodnocení

0x
Zdravim. Mám pouze za to, ze on se chová jako hloupé despotické hovado a Vy mu to ve Vaší hlouposti povolujete. Vcelku bych Vás chtěla poznat, protože kdo trpí druhému takové chovani, je zvláštní exemplář.

 

pohanka*
hodnocení

0x


Jak zde již padlo, zadavatelka je chytrá holka. Všimněte si, že pokud pomineme absenci háčků a čárek, tak nemá žádné velké gramatické chyby.

Tak tady inteligence nechybí. Zřejmě se ve škole dobře učila a v zaměstnání má bezchybný písemný projev jako pracovní náplň.

Co mě ale chybí, to je morální a vztahový kredit. Také, jak zde již někdo napsal, je to itálie.

Prostě máte jinou úroveň komunikace a vztahů mezi sebou, než v běžné, většinové populaci. Hrubé chování mezi Vámi se zhoršuje a graduje. Vy se sice nedáte, ale přesto jste jako žena slabší článek. Vulgarity do vztahu nepatří.

Pokud to bude možné, zkuste být chvíli sama, a za nějaký čas začít někde jinde, s někým jiným, tento vztah se asi nebude vyvíjet nijak dobře. Už jste si toho řekli moc nehezkého, mnohdy lidé nedokáží změnit své chování k tomu druhému, jak z Vaší, tak i z partnerovy strany k Vám. I kdyby byly sliby, po určité době sklouzne vztah do starých, vyjetých kolejí.

lidus*

Zadavatelka napsala, že pije přez čáru, gramatiku neřeším.

slabejjedinec
hodnocení

Zadavatelka nenapsala, ze pije pres caru. Pokud jste si racila vsimnout, napsala jsem, ze kdyz nekam jdu tak neznam miru a PROTO RADSI NIKAM NECHODIM! Naucte se cist, do te doby radsi reste gramatiku.
lidus*

No, vaše reakce hovoří za vás. On je rozdíl neznat míru a pít přez čáru? "Raděj nikam nechodím", to ¨se asi dobře znáte, že? Mimochodem co na to manžel, sedíte u pc a on nenadává?

slabejjedinec
hodnocení

Nn, lezim na gauci a jsem na mobilu a nenadava. A co vy, sve problemy evidentne potlacujete, kdyz hned "chytate" a zurite. Me bohuzel ale nenastvete a ani neurazite, to dokaze jen inteligentni clovek, jimz Vy evidentne nejste. A ano, znam se dobre, proto se radeji alkoholu vyhybam, ono to nevyznelo uz ve dvou prispevcich? Ahaaa, vyznelo, jak ted koukam, ostatni to pochopili, jen Vy ne. Nedivim se.
haf

Tyhle reakce mi nepripadaji jako od slabeho jedince, je videt, ze si nenechate od kritiku vsechno libit, tak proc si nedokazete poradit s domacim magorem? Tady neco nehraje *ee*

Protože lidi tady nejsou jako ten magor doma. Nad psychopatem se vyhrát nedá. Je vidět, že jste se s ním nesetkal. Divný mi to nepřipadá... Naopak je vidět, že se ozvat umí, ale je jí to houby platné, když má doma psychouše.


doplněno 13.11.16 20:51:

Slečno nebudu vás jen kritizovat jako někteří tady. Myslím, že kritiky jste si užila a užíváte dost se svým partnerem, proto na ní reagujete, tak jak reagujete. Odejděte od něj. Ulevíte si a nebude vám tolik vadit kritika od ostatních cizích lidí. Jak pak budete reagovat třeba na kritiku od vedoucího v práci?

pt®

"slaqbejjedinec", kroťte se. Pokud chcete být břitká, tak si to nechejte na doma, na toho svýho, ale tady na "liduš" ne...*sok*

lidus*

Milá zlatá, já vůbec nezuřím, váš život by mi mohl být ukradený ale v tomto prostředí, žijí vaše děti. Sto lidí vám napíše, seberte se a odejdětě a co na to vy, vy stále sedíte u internetu a stále nemáte zabaleno. Pokud jsem dobře četla, rodiče vám pomoc nabídli, máte kam jít. Inteligentní jako vy možná nejsem ale na rozdíl od vás bych já byla už dávno odstěhovaná, nebyla bych s dětmi v takovém prostředí a to i za cenu, že bych odešla s jedním kufrem. Vaše nemoc nebude žádná hrůza, to byste to balení zvládla. Zkuste o tom přemýšlet. L

Liduš, vy jste si přehodila dvě tazatelky (resp. dvě otázky)! :)


doplněno 14.11.16 10:31:

Ta, kterou jste měla na mysli, je zde.

lidus*

Bohužel se tak příspěvek uložil.


doplněno 14.11.16 10:41:

No vidím, jsem asi fakt úplně blbá ale vždyť ono je to v podstatě jedno, ty ženské by si měly obě uvědomit, že s takovým chlapem se žít nedá a že chyba není jen na jedné straně.

slabejjedinec
hodnocení

Ted jste mne opravdu dorazila... nemoc, deti? Coze? Mila Lidus, uz se, prosim, radeji nevyjadrujte.
lidus*

Omlouvám se, prostě jsem sletla dva dotazy do jednoho. Ovšem na mém názoru to nic nemění.

iz*

Chcete od někoho poradit, nebo se chcete čertit kvůli přehlédnutí, jež se vysvětlilo téměř /... před Vaší reakcí? Část odpovědi se navíc hodí i pro Vaši situaci...

Já bych spíše ocenila, že mi někdo věnoval čas, případně se zeptala na to, co nesouvisí s mým dotazem.

 

hodnocení

0x

,,pokud tazatelka pije a neví,kdy má dost tak to asi toho jejího štve a nadává jí. A on tedy zkouší,kolik si může dovolit.

Pak se to veze.Ona je na něho zvyklá i přes jeho "lichotky",,a neví co dál.Je to těžká situace --jen říct-vypadni.Jak odejde,bude smutná ,,ale pokud přestane pít ,tak holka je mladá a určitě si po nějakém čase někoho najde.Nehorší jsou první dny a týdny.Pak najednou zjistí-že jí nechybí..

A hlavně neřeš to alkoholem -nebo spadneš na dno.,,Můj názor

Zkus s ním "žít" odděleně...nejde to? A zvyknete si že jste sama,,pro srovnání ,

slabejjedinec
hodnocení

Heej co pořád máte vsichni s tim pitim proboha zivyho? Ono to snad nevyznelo jasne? Nebo jste opravdu tak jednodusi? Tak jeste jednou a naposledy - znam se jak "neumim" pit, proto radeji nepiju vubec! Pochopili?
doplněno 14.11.16 15:31: Btw. alkoholem asi zacnu resit tupost nekterych jedincu zde.

Upokojte se. :) On se tu paralelně řeší ještě jeden tak trochu podobný problém, který je o to horší, že jsou tam přítomny i děti. Vy, jak jsem pochopila, s tím člověkem děti nemáte, proto normálně odejděte – nemáte co ztratit (zakládat rodinu s někým takovým rohodně nemá smysl). Já znám jednu slečnu, která se chová podobně jako váš partner – je to absolutně nesnesitelná osoba: mluví, jak kdyby vylezla z kanálu (pardon), chová se hrubě, rozkřikuje se na všechny. Jediný, kdo to zřejmě nevidí, je její partner, který ji oslovuje "beruško", zatímco ona mu sprostě nadává a kope ho vší silou do kolene, třeba protože mu na zastávce upadl svetr. Myslím, že si to takoví lidé ani neuvědomují, ale vzhledem k tomu, že jsou dospělí, nemá valný smysl je převychovávat.

72mona3*

Ano, máte pravdu. Tupost (spíš naivita) některých jedinců, kteří se snaží pomoci nahlédnout jiným jedincům na jejich život ze svého pohledu, opravdu nezná hranic... *vezen* ...a stejně to budou dělat, přestože je to "práce" marná a dočkají se jen nevděku... M.

Myslím, že odpověď na svůj dotaz máte a pokud jste zde otevřela otázku ohledně svého soukromí, nesmíte se divit, že se v něm teď budeme šťourat...

culdabulda1*

slabejjedinec

- asi Vám lidi chtějí alespoň v něčem poradit, protože ohledně Vašeho vztahu poradit nejde. Jedině odejít, nebo vydržet ! Do manželské poradny svého partnera asi nedokopete.

A pro některé ženy je možná snazší pochopit závislost na alkoholu, nežli závislost na špatném partnerovi.

 

marysa
hodnocení

0x

Rozveďte se s ním. Je to pěkný haj***l (Promiňte mi ten výraz) S takovým člověkem se nedá žít*zed*

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]