Oprava bot

Od: Datum: 10.11.16 23:22 odpovědí: 5 změna: 13.11.16 06:23

Na špici mi praskla bota ve švu. Boty jsem reklamovala s tím, že buď je chci opravit nebo vrátit peníze. Reklamaci mi uznali s tím, že boty opravit nejdou. Nechtěli mi vrátit ani peníze. Dali voucher v hodnotě bot s tím, že si mám do měsíce koupit jiné. Má na to obchodník právo? Podotýkám, že se jedná o velkou firmu s pobočkama po celé ČR.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 10.11.16 23:28
avatar

Tím, že jste poukaz přijala, tak jste vlastně souhlasila. Oporu v zákoně nemají. Měla jste trvat na vrácení peněz. M.


doplněno 13.11.16 01:07:

Samozřejmě si nemusíte kupovat jen podzimní (pokud to na poukazu není uvedeno), to už je přebráno. Zimní nepotřebujete? Někdo z rodiny? Právě proto je to pro vás nevýhodné, prostě si musíte něco vybrat jen v určitém (krátkém) časovém úseku a obchod nic netratí...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.11.16 23:54
avatar

Nemá na to právo. Pokud Vám byla reklamace uznána a boty neopravili, měla jste právo na vrácení peněz. Vy jste přijala jiné řešení od nich, takže Vám nezbývá nic jiného, než si koupit jiné boty. Škoda, že jste se neinformovala dřív, než jste přijala jejich řešení situace. Snad budete mít při výběru bot tentokrát větší štěstí..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.11.16 06:08
avatar

Nakonec jste o nic nepřišla. Reklamaci Vám uznali, dali poukaz na nákup jiných bot. Tak si koupíte nové a budete se modlit, aby vydržely. Takže netratíte a vyberete všude. Tím spíš, že firma má plno poboček po celé ČR. Pokud bych měla jet pro boty z Ostravy třeba do Plzně, bylo by to o něčem jiném. /a dost mrzuté/

Otázkou je to, že jste třeba už v tuto firmu ztratila důvěru a boty jste si chtěla následně koupit někde jinde. V tom případě bych voucher nepřijímala. Oni se takto sichrují, že peníze zůlstanou v jejich firmě a že nenakoupíte jinde. Což jste jim přijetím voucheru potvrdila.

Tak si je kupte, boty jistě nebudou tak špatné, abyste našla velkou vadu hned u druhých. Příště požadujte ale raději vrácení peněz. Nebudete pak omezena a vybírat budete moci kdekoli. Jaga.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: m123
Datum: 13.11.16 00:53

Díky za rady. Já tím byla tak překvapená, že jsem ani nestačila protestovat.

Boty byly docela drahý a nechce se mi teď v zimě kupovat podzimní boty za 2 tisíce, když je nevyužiju a budou ležet v botníku minimálně do jara. Bohužel mi nic jinýho nezbyde.

Datum: 13.11.16 06:23
avatar

Pokud, jak píšete, to je velký obchod, tak nabízejí i jiné zboží. Co si koupit kabelku, tašku, kufr na kolečkách, pantofle, bačkory, ponožky, sportovní boty, deštník, nebo nyní před vánocemi vybrat nějaké dárky pro rodinné příslušníky?

Jednání obchodu je hanebné, pokud Vám nedali na výběr - peníze nebo poukázka. Kdybyste si někde stěžovala, jistě byste byla v právu, že obchod postupoval chybně. Jim se jedná o tržbu. Peníze utratíte u nich.

Ale, stojí Vám ty nervy za to?

To musíte zvážit sama. Nevíme, jak s Vámi při reklamaci komunikovali, jestli Vám toto řešení slušně nabídli a Vy jste souhlasila, tak je to jenom ponaučení pro příště.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.