Reklamace nebo vrácení bez udání důvodu?

Od: Datum: 03.11.16 21:01 odpovědí: 1 změna: 03.11.16 23:21
Dobrý večer,chtel bych reklamovat nebo vrátit bez udání důvodu kotel ale uběhla už lhůta 14dni jak by to tedy bylo s reklamací,kotel je sice funkční ale prodejce nam pri prodeji uvedl spoustu mylných informací jako je třeba spotřeba,a jine.Mel bych se třeba obrátit na ČOI?nebo nějaké jiné řešení? děkuji
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 03.11.16 23:21
avatar

14ti denní lhůta na vrácení bez údání důvodu je možná pouze u internetových obchodů. Jestli jste kotel koupil v místě bydliště, musíte reklamovat s udáním důvodu u příslušného prodejce, Jestli na internetu, po 14tidenní době platí bohužel to samé. Nejprve si ale, kde jste si kotel objednal,přečtěte postup při reklamaci.Podle nového občanského zákoníku s účinností od 1.1.2014, pokud je reklamace v prvních 6ti měsících po nákupu -po převzetí zboží,platí pro vás výhodnější právní režim.Podle zákona se předpokládá, že zboží již mělo nedostatek v době převzetí,(těžko by prodejce,že tomu tak nebylo,dokazoval).Máte tedy automaticky právo na jeho výměnu. Na ČOI se obraťte až v případě neuznané reklamace, nebo pokud by prodejce vůbec nereagoval.

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.