Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
když mám od internetového obchodu fakturu, na které není odběratel vyplněn, není tma razítko ani podpis a název produktu (typové označení počítačového pevného disku) je nějak přepsané jinými písmeny takže není jasné co je to za typ disku.
tak nemám nárok na reklamaci? zboží bylo dodáno DPD zásilkovou službou
děkuji
1. pokud od data obdržení zboží z internetového obchodu neuplynulo ještě 14 dnů, doporučoval bych zboží vrátit pro neúplnost prodejního dokladu - důvod není nutné uvádět.
2.na reklamaci je nárok a k takové faktuře by bylo nutné doložit opis meilové objednávky a její potvrzení , popř. i doklady od přepravce DPD. Pokud ještě není nutné zboží reklamovat, doporučuji si vyžádat od odesilatele správnou fakturu. Když bude hrát mrtvého broku,pak s takovým dokladem dojít na příslušnou pobočku České obchodní inspekce, která jej poučí,ale správný doklad nezajistí! To udělá on na základě takového /finančního/ poučení
3.zkušenost mi říká, že to asi bude nějaký podraz. Přes rok řeším jednu paní, která má nečitelný doklad o koupi a který nikdo nechce uznat - ČOI, Prokurarura, Policie a nyní ani soud jako podklad žaloby
jmakon seznam
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.