Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
příští týden se chystám otevřít vlastní obchod a ráda bych zákazníkům nabídla věrnostním program, žádné registrace apod., jen kartičky a razítky. Nevíte někdo zda je pro to potřeba něco speciálního (povolení, souhlas apod.)? Slyšela jsem, že už se nemůžou jen tak nabízet dárky za nákup (prý se to týká snad zákon o loteriích), ale nevím zda je to pravda a nevím zda se to nevztahuje i na věrnostní programy. Děkuji.
Pokud máte na mysli systém, kdy např. za každý nákup zákazník dostane razítko a u 5 nákupu bude mít 20% slevu- tak tady určitě není žádné povolení potřeba. Je jen na obchodníkovi, jestli se o svoji marži podělí se zákazníkem a dá mu slevu.
Také jsem to kdysi ve svém obchodě tak praktikovala, stálí měli 10% slevu.
Vlastně Vy nebudete sbírat žádné osobní ůdaje, jen dáte nějakou kartičku- bez jména, asi s nějakou dobou platnosti, kam budete při každém nákupu dávat razítko, že? Vám může být jedno, zda si kartičku budou půjčovat třeba kamarádky mezi sebou, ne? Vám se jedná o to, aby zákazníci chodili a nakupovali.
údaje
Snažte se obchod provozovat poctivě..,budte hlavně slušná, uslužná,ochotná.Nevím co budete prodávat ale nabídněte nějaký nadstandart.Vyjděte v rámci možnosti zákazníkům vstříc.To samé platí o reklamacích.Ceny mějte takové abyste "neokrádala" sebe (přiliš) levné ale ani předražené.Pokud máte zaměstnance pořádně je vycepujte.Vy se budete na jedné starně snažit a neochotní a líní zaměstnanci Vám snahu srazí.
Když vše bude klapat tak věřte že blbosti v podobě slev,akcí, dárků ,poukazů a razítek nebudete potřebovat.a zákazník se Vám rád vrátí i bez "slevových a věrnostních lákadel"Na to se dal zákazník nachytat v počátkku divokého podnikání.
Já jdu dnes jen tam kde už vím se ke mě chovají slušně,ocohotně, uctivě,vím že případná reklamace bude standartně řešená atd.
Jinač přeju at se Vám v obchodě daří.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.