Věrnostní program ve vlastním obchodě

Od: Datum: 04.12.16 20:29 odpovědí: 3 změna: 06.12.16 21:54

Dobrý den,

příští týden se chystám otevřít vlastní obchod a ráda bych zákazníkům nabídla věrnostním program, žádné registrace apod., jen kartičky a razítky. Nevíte někdo zda je pro to potřeba něco speciálního (povolení, souhlas apod.)? Slyšela jsem, že už se nemůžou jen tak nabízet dárky za nákup (prý se to týká snad zákon o loteriích), ale nevím zda je to pravda a nevím zda se to nevztahuje i na věrnostní programy. Děkuji.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 05.12.16 06:27

Pokud máte na mysli systém, kdy např. za každý nákup zákazník dostane razítko a u 5 nákupu bude mít 20% slevu- tak tady určitě není žádné povolení potřeba. Je jen na obchodníkovi, jestli se o svoji marži podělí se zákazníkem a dá mu slevu.

Také jsem to kdysi ve svém obchodě tak praktikovala, stálí měli 10% slevu.


doplněno 05.12.16 06:40:

Vlastně Vy nebudete sbírat žádné osobní ůdaje, jen dáte nějakou kartičku- bez jména, asi s nějakou dobou platnosti, kam budete při každém nákupu dávat razítko, že? Vám může být jedno, zda si kartičku budou půjčovat třeba kamarádky mezi sebou, ne? Vám se jedná o to, aby zákazníci chodili a nakupovali.


doplněno 05.12.16 06:42:

údaje *zed*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: alicka
Datum: 06.12.16 21:28

Ano, nebudu sbírat údaje, přesně jak píšete, jde mi o to aby se zákazníci vraceli. S osobními údaji jsou vždy problémy, takže se mi systém razítek zdá nejjednodušší.

Datum: 06.12.16 21:54

Snažte se obchod provozovat poctivě..,budte hlavně slušná, uslužná,ochotná.Nevím co budete prodávat ale nabídněte nějaký nadstandart.Vyjděte v rámci možnosti zákazníkům vstříc.To samé platí o reklamacích.Ceny mějte takové abyste "neokrádala" sebe (přiliš) levné ale ani předražené.Pokud máte zaměstnance pořádně je vycepujte.Vy se budete na jedné starně snažit a neochotní a líní zaměstnanci Vám snahu srazí.

Když vše bude klapat tak věřte že blbosti v podobě slev,akcí, dárků ,poukazů a razítek nebudete potřebovat.a zákazník se Vám rád vrátí i bez "slevových a věrnostních lákadel"Na to se dal zákazník nachytat v počátkku divokého podnikání.

Já jdu dnes jen tam kde už vím se ke mě chovají slušně,ocohotně, uctivě,vím že případná reklamace bude standartně řešená atd.

Jinač přeju at se Vám v obchodě daří.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.