Uvítací tóny

Od: Datum: 24.10.16 02:26 odpovědí: 5 změna: 24.10.16 20:54

Zdravím,

během telef.hovoru se ozvala reklama na uvítací tóny s následným poděkováním za přijetí nabídky s měsíčním bezplatným používáním.

Okamžitě jsem reagovala,přišla odpověď: "je nám líto,ale Váš kód nemůžeme najít"+ doporučení:podívat se na uvítací tóny.cz,jestli mám správný kód.

Dokáže mi někdo vysvětlit jak j á mám vědět zda mám správný kód, já jsem si ho nepřidělila.

Také nechápu na základě čeho budete požadovat úhradu za služby,když nevíte jaký mám kód,ačkoli to

si můžete snadno ověřit,když zavoláte na příslušné číslo a budete "uvítáni".O službu .uvítacích tónů nemám vůbec zájem, a proto d ů r a z n ě žádám o její vypnutí!

Mimo to mne také zajímá, proč při dobití kreditu (stejná částka 300,--Kč) mám u každého mobilu přiznanou jinou měsíční

slevu.Docela vážně uvažuji o změně operátora. Za uživatele tel.č.736155048 J.F.

slevu

a proto dů

záje


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: kakamila
Datum: 24.10.16 07:33
Operátor s tím nemusí mít nic společného,jde o závazek s třetí stranou a operátor vám pro ni strhává jen prachy za služby...určitě vám přišla nějaká SMS o informaci,kde si můžete uvítací tón změnit.Tam to lze také zrušit!Hledejte,případně řešte přes infolinku operátora...
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.10.16 20:54
avatar

To myslíte vážně?!?

Je-li to, to co si myslím, má s tím operátor samozřejmě něco společného → minimálně umožnil "třetí straně" se vnutit klientovi, který o ni vůbec neměl zájem!

Je to lumpárna a něktejší oblíbený trik T-mobile. Ten po častých stížnostech klientů "automatické nabídky na vyzkoušení zdarma" zrušil. Možná teď totéž zkouší on nebo další operátor "přes třetí strany".

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.10.16 07:47
avatar

Jano Formánková, vaš příspěvek jste vložila do kolonky Stížnosti pro admina. Někde se vám vloudila chybička a vy byste měla hledat nápravu a stížnost adresovat na správnou adresu. My jsme laická poradna a admin je majitel. S tóny nemá pranic společného ani on ani poradte.cz. *hej*

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 24.10.16 12:43
avatar

Mno... já teda nevím... *nevi*

...mám dojem, že takříkajíc "pláčete na cizím hrobě". Co má server "Poraďte.cz" společného s mobilními operátory a jejich vyzváněcími tóny *sok*? Asi by bylo účinější, kdybyste se obrátila přímo na svého operátora. Vaše ztížnost tady bude mít stejný následek, jako když si budete ztěžovat na oné pověstné "lampárně" na nádraží.

Ohodnoceno: 0x
 
Od:
Datum: 24.10.16 12:55

· Deaktivaci Uvítacího tónu je možné provést zavoláním na číslo 4714, kde v interaktivním hlasovém průvodce zvolíte 5 (nastavení služby) => 4 (deaktivace služby) => 2 (úplné zrušení služby) => 2 (potvrzení zrušení)

· pomocí SMS ve tvaru -TON na číslo 4714 (následně obdržíte potvrzující SMS zprávu).

· po přihlášení na www.uvitacitony.cz (nahoře pod menu uvidíte nabídku)

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.