Vykloubeny prst

Od: Datum: 20.10.16 11:01 odpovědí: 7 změna: 21.10.16 13:48
Zdravim.
Podarilo se mi vykloubit si malicek na ruce (stredni kloub) a doktori mi dali dlahu ze sadry ktera jde az od lokte po ten malicek. Natekly neni. Kdyz jsem prosil aby mi dali takovou tu hlinenou ci jakou ortezu ktera se nandava jen na samotny prst (takoveto vecko), rekli mi ze ne a to bez jakehokoliv vysvetleni. Problem je, ze kvuli vykloubenemu prstu mam zafixovane kompletne cele zapesti, nemuzu tak ani chodit na tanecni na ktere jsem si jakozto student setril dva mesice, nemuzu se sprchovat a diky tomu ani chodit aspon behat, protoze bych se pak asi udrbal k smrti.
Muzete mi to alespon vy vysvetlit? Proc mi nemuzou dat tu dlahu o kterou zadam?
doplněno 20.10.16 11:04: Pro info doktor mi to zamitl jeste pred tim nez jsem mu ukazal lekarskou zpravu nebo samotny prst.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: ben®
Datum: 20.10.16 11:09

Dobrý den, těžko Vám to někdo tady řekne přesně. Takže, možný výběr důvodů - zdravotní, technický, finanční, logistický nebo jen ustálená praxe (a vyzkoušená metoda, kterou má pan doktor nejraději). Příště se ptejte lékaře opakovaně. Zdravím!

doplněno 20.10.16 11:32:

Měl jste smůlu na neochotného či arogantního lékaře (mohl to vysvětlit), ale řekl bych, že věděl co dělá. Holt to musíte vydržet a zase máte (skoro) jistotu, že bude prst správně napraven.

Ohodnoceno: 0x

Od: kubaa
Datum: 20.10.16 11:26
Ty dlahy tam maji, klidne si ji zaplatim z vlastniho. K lekari jsem sel vyhradne kvuli dotazu ohledne te dlahy dva dny po vykloubeni prstu. Lekar se memu dotazu vubec nevenoval, akorat rekl ze ne predtim nez se na cokoliv podival, a misto toho provedl kontrolu, ktera mela byt az po tydnu po vykloubeni prstu.
Datum: 20.10.16 11:24