Nejste přihlášen/a.
0x
Dobrý den, vzpomínat, co bylo k obědu, dojít si pořádně na WC (na velkou + prdíky) a když to nepomůže, tak buď na pohotovost nebo do nemocnice. A tam ji můžete doprovodit (když má matku, dle Vašich slov, krávu - nebo ji už zná). Zdravím!
doplněno 14.10.16 19:39:
Ano, může jít o něco vážného, ale nemusí. Právě od toho máme naše zdravotnictví, aby to bylo diagnostikováno a léčeno.
doplněno 14.10.16 19:46:
Nejsem odborník, ale možná je to předzvěst menstruace (a možná té první).
0x
A má teplotu?
Možná má nějaké zažívací problémy, ale vzhledem k té bolesti, která je pokaždé jinde, může to být cokoliv?
Pokud nemá teplotu a bude se to i zítra opakovat, návštěva pohotovosti je na místě. V případě teploty by měla jet hned.
Ve škole jsme se kdysi učili, pokud bolí břicho a bolest neustupuje, je nutné navštívit lékaře!
doplněno 14.10.16 19:45:
Tedy jestli od neděle, tak by její máma zasloužila!
0x
Bylo mi 10 let, cestou do školy bolest břicha, nic moc ale zrovna se psala nějaká písemka a tak jsem šla rovnou k lékařce. Poslala mě sanitkou do nemocnice a tam mi vzali slepé střevo, prý jsem přišla za pět minut dvanáct.
Dcera špatně šlápla a říkala, že ji noha bolí, 2 dny jsem si myslela, že to přejde, třetí den k lékaři a nártní kůstku měla zlomenou.
K lékaři bych šla, nemusí to nic být ale může.
0x
Tak hlavně, že ty nejsi kráva, a že máš na rozdíl od matky o kamarádku opravdovou starost. [Nudíš se, nebo opravdu má některá tvoje kamarádky problémy?]
Nějak se mi nezdá, že by kamarádka od neděle ještě nezašla k lékaři. Jestli s ní nechce jít maminka (čemuž nevěřím), mohla jít kamarádka sama, mohla se obrátit na třídní učitelku o radu, apod.
Jestli se ale mýlím, a nikdo si z nás nedělá legraci, pak radím co nejrychleji k lékaři!
0x
Vpravo je žlčník a pečeň, medzitým pankreas, vľavo dole slepé črevo ! Keď praskne , je zle , akútna infekcia.