Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
asi před 3 měsíci jsem koupil židli v Jysku kancelářskou asi za 2500 Kč po slevě. Ta hned druhý den vrzala, ale nyní je to už neúnosné a fakt mi to vadí - novou židli jsem kupoval hlavně kvůli tomu, že stará vrzala a rušil jsem v noci všechny ve vedlejší místnosti.
Myslíte, že takovou věc vyreklamuji? Prostě se na ní jen pohnu a vrzání přes celé patro. Děkuji
Hele vy nadváhy!:D Já mám sotva 80kg :D Vše je dotáhlé, prostě je to šmejd kde jsou šrouby přímo na plechu, takže to vrzat bude... ok budu reklamovat ale raději předtím ještě 2kg shodím :D
Dobrý den, pokud vrzala ta původní židle a i ta nová, tak to nebude chyba židle - asi máte nadváhu. Vlastně Vám ani nevěřím, že to vrzání je tak silné a že ruší celé patro nebo by nešlo odstranit (něco dotáhnout nebo namazat). Reklamovat můžete - napište, jak to dopadlo. Zdravím!
No, šikovný kutil si poradí (a sedí) a "nekutil" reklamuje (a nebude mít na čem sedět) .
promon - ovšem, sám píšete o kutilské domácí opravě či úpravě židle. A pokud si někdo koupí ve slevě "šunt", tak to je jeho chyba (prostě si špatně vybral a myslel si o té značce samá pozitiva, která tato značka nenabízí).
V tomto případě nesouhlasím s Benem. Jednak jsem nábytkář a jednak vážím 130 kg při výšce 205 cm. Takže vím z vlastní zkušenosti, že ani pode mnou židle nevrže a to není o jediné židli.. Přitom se nemusí jednat o značkovou židli za 15 tkč. Problém je v tom, že Jysk je svým způsobem hodně podobný Ikea. Prostě levný až šuntózní nábytek, kde technologie výroby je takřka sprosté slovo. Hlavně aby to bylo co nejlevnější...
Máte možnost pochopitelně židli reklamovat - věřím, že ji vymění. Jiná otázka je, za jak dlouho začne vrzat ta vyměněná. Určité věci se dají řešit třeba kontrolou a dotažením šroubových spojů, použít pérové podložky, případně promazat WD40 nebo Brunoxem. Ale jak už jsem psal - bývá to výrobně zprasené, takže je to taková dost dočasná oprava...
Souhlasím s Benem, mrkněte na šrouby zda jsou pořádně utáhnuté, případně vysledovat místo kde to vrže a namazat a mělo by být vše v pořádku, ale na reklamaci to teda nevidím, a pokud jak napsal ben máte nadváhu vezmete ji do Jysku a tam i na ni sedne prodavač a nic to neudělá asi se vám vysmějí a ještě z Vás udělají nějakého bl...ka a nejspíše Vám ukáží že tady na krabici je max. nosnost...
Musím souhlasit s výše napsanými rádci.Židli zkontrolujte,zda jste dodržel návod,pokud ano a nemáte nadváhu, a židle vrže i pod jinými obyvateli vaší domácnosti,klidně ji do Jysku vemte. Pokud nemáte účtenku,jsou schopni Vám ji dohledat.
Pokud jsou to ochotní zaměstnanci,tak Ván reklmaci uznají,ale jen za výše uvedených podmínek. ..
Jaká to je židle a v kterém Jysku jste ji kupoval?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.