Píchnutí se nožem nad koleno

Od: Datum: 19.09.16 16:42 odpovědí: 5 změna: 19.09.16 18:10

Dobrý den
dnes se mi při práci se zahnutým nožem vlastní neopatrností podařilo zapíchnout si špičku do těsně nad koleno. Rána byla asi 5mm dlouhá a ne více než 5mm hluboká. Krvácení jsem zastavil poměrně rychle a chtěl jsem s tím k lékaři, protože se mi to lehce nafouklo, ale po chvilce to splasklo a u lékaře bylo tolik lidí, že bych tam stejně čekal dvě hodiny než bych přišel na řadu... Při pohybu kolene to jen docela bolí, což je asi normální.

Chci se zeptat, jestli se taková rána doporučuje chladit, nebo co dělat pro rychlejší hojení? Děkuji.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 19.09.16 16:48

Vždyť je to pracovní úraz, když vám neco bude, zaniti se to nebo tak nedostanete ani korunu a marodenim přidejte o peníze. Mazejte k doktorovi, v tom lepsim pripade to bude prkotina.

doplněno 19.09.16 20:10:

Chvalim postup. Alespon vite na cem jste.

Ohodnoceno: 0x

Od: wamp®
Datum: 19.09.16 17:45

Zdravíčko.

Stalo se Vám to v práci,či při práci doma.

Pokud v práci,tak mažte k lékaři...Pokud doma,tak ledujte.Stejně Vám nic jiného nedoporučí.

Datum: 19.09.16 18:00

Lékař není až tak důležitý, ale v první řadě svědci úrazu a oznámení mistrovi (nadřízenému!) a případný zápis (u nás do deníků úrazů nebo do stavebního deníku)

Datum: 19.09.16 17:49

Snad jste si tam nepoškodil nějaký vaz... Já bych přece jen k lékaři šla, popř. bych se s ním telefonicky domluvila, vysvětlila, co se stalo - aby sám posoudil, zda je návštěva nutná.

Od: uraz
Datum: 19.09.16 18:10

Díky, nakonec jsem si teda zašel na pohotovost, lékař se na to podíval a řekl že to nic není a potřel mi to jodem. Zaměstnavatel o tom samozřejmě ví, zapsal to a řekl mi, ať s tím zajdu k lékaři, pokud to sám uznám za potřebné.