Nejste přihlášen/a.
Už hodně let jsme nebyla u moře . Jedem autem do chorvatska je to poprvé. Ve středu se objednávalo ubytování. To bylo všechno dobrý dokonce se poslala záloha. Začala jsem mít nějak hodně tmavou moč asi jsme málo pila ,ale jinak žádné příznaky a další tlak v podříšku a nucení na močení i když nepotřebujete. To mě ještě bylo vcelku hej a ještě jsem tancoval na muziku ,alke další den v sobotu jsem lehla křeče v podříšku a a tlak a nekomfort a strašná ospalost a bolest hlavy .Že jsem si musela lehnout. V neděli únava už menší ospalost ,ale stejně a bolí mě v zádech a mám těžký břícho mě příjde jako kdybych měla pupek ,přitom je plochý. .Ale moč už je čirá. Byla jsem u lékaře a ten se moc netvářil .žýe chci odjet. Dostala jsem ciprofloxacin tak snad by to mělo zabrat ne.? co myslíte? Co mám dělat vše je již zařízené na dovolenou a já bych ráda odjela a vykoupala se v moři? není mi sice nejlíp ,ale to se může změnit po těch ATB? Poradí mi někdo?
No já osobně si myslím, že je to na Vás. Ale zvažte tohle: jet k moři nejspíš zvládnete, užívat si pohody a klidu přímořského letoviska taky, pokud máte ATB. Můžete si na terase číst a odpočívat. Otázkou je, jestli je to to, co od dovolené čekáte. Koupat se určitě nechoďte! Mnohdy se rozjede zánět i těm, kteří odjíždějí zdraví ( špinavá voda, mokré plavky... atd. ). Na sluníčku vám navíc po lécích může být ještě zle. A teplo obecně přispívá k rozvoji zánětu. Pokud můžete, přeložte si pobyt. Měli by Vám vyjít vstříc, pokud mají volno v termínu, který byste chtěla jako náhradní. Záleží, jak máte postavenou smlouvu. Z důvodů nemoci by neměli účtovat žádné anebo jen nízké storno, i kdybyste pobyt zrušila úplně. A jak někdo napsal, netuším, jak by to bylo s úhradou za případnou lékařskou péči, když jste odjela již nemocná a na vlastní riziko. Pojišťovna by to zřejmě proplatit nehodlala.