Nejste přihlášen/a.
Pracuji jako uklízeč v administrativní budově a potkal jsem tam známou. No nechci aby o mě všude vytroubila že dělám tuhle práci. Připadal jsem si před ní poníženě. Příště když jsem jí čistil pracoviště řekla že má pro mě prima přivýdělek - úklid u kámošky. Tak jo dohodli jsme se na příští týden že tam s ní zajdu. Po příchodu se zavřeli v kuchyni a asi 20 min. se domlouvaly. Potom jsem dostal soupis úklidových prací a vysvětlení kde co je. No a pak odešli a ZAMKLI MĚ. Takhle tam chodím uklízet pravidelně a vždy jsem tam od 16 do 21 zamčený. Prý kvůli tomu, že má strach abych ji nevykrad a že mám prý na tyhle pravidla přistoupit jinak už tam nebudu moct uklízet. Peníze jsou potřeba ale co byste dělali vy na mym místě? Je krize a žádnou práci jsem nesehnal tak dělám aspoň toho uklízeče.
Máte moje velké sympatie, že jste nehodil pušku do obilía děláte takovou práci, která zrovna je. Nemusíte se stydět za to že uklízíte. Stydět by se měl ten kdo zastává vrcholné pozice a svoji práci nedělá dobře.
Pokud je ta práce dobře zaplacena za celých pět hodin, pak nevidím problém. Jen bych si to ujasnil slušně a srozumitelně s domácí jak se máte zachovat v případě nebezpečí. Ona byla přímá, když se nahlas svěřila se svým strachem o majetek a vy byudte přími a svěřte se s svým strachem o vlastní bezpečnost...