Nejste přihlášen/a.
Když vám nějaká firma nebo instituce v něčem pomůže, a máte kontakt na pracovníka, který pomoc zorganizoval, je lepší poděkovat mejlem, nebo telefonicky?
Silničáři opravili "hrby" na silnici před barákem. Neomezovalo to provoz, takže se na to mohli "vysr...", ale třáslo nám to barákem.
Tak já bych v takovém případě naopak preferoval mail před telefonátem (a i osobní návštěvou). Písemná forma je méně "obtěžující" (telefonát může přijít nevhod, pokud je třeba volaný na poradě nebo zabraný do řešení nějakého úkolu) a zadruhé, písemnou formou poděkování se můžou spíš chlubit (třeba na nástěnce nebo ve firemním časopise)
Souhlas s kolegou Jethro.
Osobní návštěva? Musíte se ohlásit dopředu a neohlášený přijdete v nevhodnou dobu nebo šéfa nezastihnete vůbec.
Telefonát- nikdy, v práci jsou telefony na řešení pracovních průšvihů.
Mail - ano, to je ono. Přečte si jej až bude mít čas, lépe ho vstřebá a nakonec jej může i přeposlat komu uzná za vhodné neboť cestu jistě neopravoval sám.
Nevíme o jakou pomoc se jedná.Jak drahou,duležitou,jak těžkou atd...
Já zásadně když někdo pro mě něco udělá,pomůže,zařídí,obstará..atd...Tak zásádně dle druhu "pomoci" děkuji osobním poděkováním a drobnou pozorností..
Níkdy bych neděkoval formou SMS,mailem nebo telefonem.Ale to jsem prostě já.Tak jsem vychován.
Ale jak píšu nevíme o co šlo třeba to byla taková drobnost že ten mail stačí...
tak celkem logicky mailem - ten telefon sice může vypadat jako osobnější, vřelejší, ovšem taky třeba může přijít v nevhodnou chvíli, a vůbec mi přijde normálnější poděkovat písemně než ústně;
ale trochu bych to rozvedl - jak telefon, tak mail nepřinese tomu člověku krom dobrého pocitu z poděkování žádné pozitivum (představa, že si mail uchová, a někdy v budoucnu použije v případě potřeby, je nepravděpodobná, ostatně by takový postup mohl vypadat směšně, trapně),
pokud svoje poděkování budete současně adresovat jeho nadřízenému (na což pochopitelně stačí vyplnit v mailu i okýnko kopie (jen jednu adresu, rozesílat to kdekomu by taky vypadalo směšně)), tak existuje jistá naděje, že vaše poděkování může dotyčnému posloužit (samozřejmě je nutné takto veřejně děkovat jen za to, co je i z hlediska firmy nebo z hlediska jejího fungování navenek v pořádku (příklad - pokud vím, že mi dotyčný vyšel vstříc vlastně navzdory určenému postupu, rozmazávat před nadřízenými to nebudu))
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.