Manžel a toaleta

Od: Datum: 31.08.16 20:27 odpovědí: 53 změna: 27.10.16 20:45

Dobrý den rádcové.Před dvěma lety jsem se provdala za svého přítele. Bohužel s manžlstvím a manželem přišel dost ožehavý problém. Ten se projevuje tak, když jdu po manželovi na toaletu naskytne se mi neskutečný pohled. Na podlaze louže a bohužel voda to není. Takto to chodí pokaždé, když jde můj manžel na záchod. Už si nevím rady. Budu ráda,když mi dáte nějakou radu.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 31.08.16 20:31
1. Zrejme mate poskozeny hajzlik - takze vymenit
2. Vas manžel špatně zacíli,zkuste mu říct at lépe míří (lze trénovat nejen na WC)
Ohodnoceno: 3x
 
Od: vilik
Datum: 31.08.16 20:32
Omáchejte mu v tom čumák a řekněte "Nesmíš!"
Co vlastně chcete slyšet jiného než to, že mu to musíte sama říct?
Ohodnoceno: 11x
 
Datum: 31.08.16 20:41

A nemohl by si k tomu sednout, pokud se netrefí? A to takhle močí celé 2 roky?

Ohodnoceno: 4x
 
Datum: 31.08.16 20:45
avatar

Dobrý den. Už i malé děti učíme uklízet si po sobě. Naučte to tedy svého manžela. Neuklízejte po něm Vy, ať si to uklidí po sobě sám! Dokud to děláte Vy za něho, tak co by se namáhal on sám...?

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 31.08.16 20:51
avatar

matně si pamatuji,že stejný problém řešili v nějaké hospodě. nakonec nějaký génius nalepil do pisoárů plastové mouchy a problém byl vyřešen... pánové se trefovali...*smich*

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 31.08.16 20:54
avatar

Můj manžel si k tomu sedá,teda aspoň to povídal.Každopádně žádná nehoda nikdy nebyla,takže asi nelže.Ovšem z dřívějších vztahů si to pamatuju a byl problém jak to naznačit a mluvit o tom.Nevím proč,ale chlapů se to dotkne,ale když to sami nevědí,tak jak to řešit?Znám taky domácnosti,kde to neřeší.Nejsem přehnaně čistotná,ale jsou věci kde vyžaduji extremní čistotu,ale opravdu znám rodiny kde je hygiena v minusu.Bohužel do toho počítám i rodiče,už jako malá si pamatuju jak byla záchodová mísa z vnější strany špinavá od moči,krve...*blee*bohužel to tak vypadá u rodičů dodnes,prostě tomu nepřikládají důležitost.Taky znám chlapy co nikdy nebudou čůrat v sedě,příjde jim to trapné,zženštilé a neudělají to.

Takže je to spíše otázka na muže,tak hurá do toho chlapi*hej*;)taky mě zajímá,jak to chlapa odnaučit a nepoškodit jeho ego.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: noja
Datum: 01.09.16 21:29

Já chči... tedy močím zásadně vsedě. Tedy doma. Nejde jen o to, že bych se nemusel trefit. Když ten proud dopadá z výšky, tvoří se neviditelný aerosol, to žluté všude kolem na veřejných hajzlech například, a z toho je mi k zblití. Nejsem hovado, paradoxně naopak, manželka si mě kvůli tomu dobírá.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 31.08.16 21:06

Tak to by se stalo jednou a poslala bych ho to uklidit... nedělejte mu služku ...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: viking
Datum: 31.08.16 21:38

Najmout sluzku na uklid wc a at ji plati za uklid manzel ... haha

Vazne: nema manzel fimozu? Pokud nestahne "rukav" ono se pak hodne spatne trefuje do otvoru ;)

Mluvte s nim o tom ...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.08.16 22:19

Normálně to chlapovi řekni, co po něm na záchodě zůstává.

Další lekcí může být, že koupíš velké archy bílého papíru a uchytíš je buď na stěny (pokud jsou blízko záchodové míse a nebo na nějaké stojany tak asi 30cm od záchodové mísy.

Při použití WC v sedě nebude na papíře ani kapka. Při použití WC ve stoje se muž bude hodně divit. Ono i když se ve stoje trefí do mísy, tak hromada kapek vody i moči zase z mísy vyletí ven.

Třeba si pak uvědomí, že zasednutí je bezpečnější.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jinx®
Datum: 31.08.16 22:48
avatar

1.)Je načase rekonštruovať kúpeľňu a myslieť aj na pána domáceho.Namontujte mu tam bidet.

2.)Nech nechodí na potrebu keď je nadržaný,ale iba v kľudovom stave (pol šiestej-podľa hodín),lebo posúvať sa z desiatej hodiny je naozaj bolestivé

3.) ak nepomôže bod 1 a 2 kúpte mu "bažanta" .To už tam nemusí chodiť vôbec.*smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.09.16 21:32
avatar

Asi nemyslíte bidet, ale pisoár. U pisoáru se stojí, na míse se sedí. Moji chlapi to pochopili asi po 14 dnech, když jsem definitivně přestala umývat WC. Manžel i synové na WC sedí a nepovažují to za nic potupného.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.08.16 23:44
avatar

do mísy se bez roztřikování snad ani vymočit nejde a trefení se do ní vždy rozhodně nelze zaručit (a sedat si k tomu je minimálně otrava a zdržení, pokud ne ztížený úkon), já kvůli tomu na návštěvách obyčejně před mísou klekám - taky dost otravný (a chce to vytřenou podlahu, což naštěstí lidi obyčejně mívaj);

řešení je ovšem snadné (pokud instalatér nebyl idiot, nebo nejednal na rozkaz zadavatelky, nebo váš manžel není značně malého vzrůstu) a stoprocentně efektní - poproste muže, by odložil nesmyslné předsudky a svou potřebu vykonával do umyvadla...:) (celkem se divím, že na toto optimální i čistotě bytu prospívající řešení už dávno nepřišel sám)

Ohodnoceno: 4x
 
Od: pleione
Datum: 04.09.16 17:48

Souhlasím. Vzhledem k tomu, že moč je sterilní, potřebu je možno vykonat do umyvadle bez následku louže. Toto je spolehlivá odpověď, na Vaši otázku.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.08.16 23:54
avatar
Vilik pobavil :)
Nevím, jak to mají pánové s mířením všeobecně, ale tento konkrétní pán má problém hlavně se zrakem.
//Promiňte, ale je slepý? Nebo mentálně trošku mimo? Jak to, že nevidí, co tam provádí (provedl). Jak to, že mu to nevadí? //
Omlouvám se za takovýto projev, ale přesně tyto myšlenky mi probleskly hlavou.
To jste to s ním neprobíhala? Jaká byla reakce? Nezkoušela jste léčbu šokem? - nechat to tam, nebo ještě neco přidat (vodu)
Ohodnoceno: 0x
 
Od: olix
Datum: 01.09.16 00:00

Rozvod je jediným řešením.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.09.16 00:04

Jedno z možných řešení je i zde. :)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: balzerka
Datum: 01.09.16 00:57

Nechat si vybudovat pisoár. Tedy pokut to jde. Do té doby ho pověřit úklidem WC. Ostatně Vy uklízíte větší plochy. S tím močením vsedě u chlapů je to trochu problém. Četla jsem, že není vhodné u prostatiků. Myšleno ten úhel močových cest.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.09.16 01:10
avatar

V dnešní době už snad většina mužů močí v sedě, už jsou k tomu vedeni z domova, alespoň já mám takové zkušenosti i reference. Ve stoje je to nehygienické, přinejmenším drobné kapky se rozstřikují po okolí. Fuj! Pokud je manžel neovladatelný a ani po zlém ho nedonutíte močit v sedě, tak si ho ohlídejte a jakmile něco objevite, okamžitě mu dejte kýbl a hadr, ať si to jde po sobě uklidit. Kulturní člověk by se zastyděl, ani by necekl a mazal by vytírat. Příště by si už dával majzla. Pokud by se vzpouzel, doporučuji zaostalého manžela vyměnit za kulturnější model, nebo ho rovnou utratit.

Ohodnoceno: 4x
 
Od: mocziczak
Datum: 01.09.16 09:01

Ať močí do umyvadla. Třeba je na to zvyklý. Výška je akorát a má větší průměr. Dá se i jednoduše omýt.Tam se trefí určitě.;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fex
Datum: 01.09.16 09:05

V dnešní době už snad většina mužů močí v sedě, už jsou k tomu vedeni z domova.

To se mi nějak nezdá. Chtěl bych vidět tu většinu teda

Ohodnoceno: 4x
 
Datum: 01.09.16 12:20
avatar

Já si právě taky myslím,že k tomu vedeni nejsou.Jak jsem psala,znám spoustu rodin,co tyhle hygienické návyky neřeší a my ženy máme potom takové za partnery a předělat to už většinou nejde.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mtan
Datum: 06.09.16 23:18
Já a hodně mých známých. Také včetně naší celé rodiny. Důvod?
1) Hygiena.
S tím aerosolem je to bohužel pravda. Dcl nechutná představa mít kapénky moči na teplácích, na nohách apod.
2) Pohodlí.
Vyndat "ho" , nebo si sundat kalhoty a sednout si je rozdíl asi tak 2,545677 vteřiny (jen abych zdůraznil absurdnost tvrzení, že sedat si zdržuje). Je zkrátka pohodlnější si sednout a pořádně okapat v sedě, než to zkoušet ve stoje se spoustou náhodných zásahů i kolem mísy.
Jediné kde chodím ve stoje jsou mušle (ok výška) a když se mi jednou za rok stane, že už prostě nevydržím domů, musím jít někam za strom... Upozorňuji za strom a ne na strom. Protože tříštěním proudu moči o kmen vzniká ještě více kapének a už jsme zase u moči na kalhotech a nohách o které ani nevíme...
Ohodnoceno: 0x
 
Od: sasa
Datum: 01.09.16 15:26

At cura do umyvadla. Ja curam (doma) pouze do umyvadla odjakziva, a je to i mnohem hygienictejsi.. a myslim to uplne vazne. A rovnou si ho tam hned po curani i umyju (a ruce taky).

Do misy je to opravdu na nic - curat z ty vysky znamena automaticky, ze se to rozstrikuje i kolem (na zem, na stenu) nebo na kalhoty (a pokud mate treba jen kratasy, tak i na nohy). No a obcas se stane, ze nejde curat uplne rovne a pocurate i okraj zachodu nebo i na zem.

Umyvadlo je mnohem vys, takze curate prakticky rovnou do odpadu (maximalne v okruhu par cm od nej) a nic se nikam nerozstrikuje. Ja si vzdycky pri tom pustim studenou vodu, takze to rovnou odteka. Po curani pustim teplou, oplachnu si "ho" a taky umyvadlo oplachnu kolem dokola tou teplou cimz si automaticky oplachnu i ruce. A umyvadlo se prakticky vubec nezneecisti, protoze to i s vodou rovnou odteka a po umyti rukou mydlem je uplne cisty.

Navic nemam pripocurany trenky (od moci), protoze si ho vzdycky rovnou umyju.. Ja nenavidim curani v prirode nebo do musle ci do misy, kde si ho pak nemuzu umejt, protoze nejaka ta kapka na nem vzdycky zustane (i kdyz si ho otru toaletnim papirem) a ta se pak vsakne do trenek.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.09.16 16:59
avatar

vidím, že v tomto vláknu mi připadla úloha osvětáře přes mužské močení... - na veřejných záchodcích apod. se problém s vlhkým koncem penisu pochopitelně vyřeší tím, že si ho otřu do prstů jedný ruky (tak šikovně, abych si ji vzápětí neotřel o zapínané kalhoty, což není problém), ruku si vzápění omeju... (mimochodem, ruce si (důkladnějc) meju na záchodcích před močením (nemám rád zapatlaný ruce na jakoukoliv činnost));
a jak stejnou situaci vyřeším v přírodě, bez vody? - jednoduše - ruku (ruce) k otření použiju ještě důkladnějc (odpadá problém se zapínáním), načež si ji (je) olížu:):) (navzdory zapatlanosti (nemám rád zapatlaný ruce, ale ne z důvodů přehnaný úzkostlivosti - náš imunitní systém toho zvládne hodně...))

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sasa
Datum: 01.09.16 17:08

No tak sam sebe samozrejme nijak nakazit nemuzes (pokud teoreticky vypijes SVOU moc nebo opravdu ciste teoreticky snis SVOJI VLASTNI stolici, tak se ti nic nestane.. protoze to pochazi primo z tebe). Ale muzes nakazit vsechny ostatni kolem sebe..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.09.16 17:10
avatar
Ja se často po močení nemyju. Často není kde. Jestli to někomu vadí, nevím.
Ale co mě překvapuje, ze spousta lidí moči do umyvadla. A dámy prominou, rozhodně si k tomu sedat nebudu. V první řadě mě to zdržuje a v té druhé to není ani moc zdravé. A ano toaletu dokážu uklidit i ja.
doplněno 01.09.16 20:46:

no u mě možná bude problém, teda naopak, nebude ten problém, protože nemám zase tak silný proud, abych stříkal kolem dokola mísy jako při hasičských soutěžích. Jinak venku se těžko myje a krom toho ač se to zdá k nevíře, můj penis není nijak ohavnou věcí, nebo co, abych se musel po jeho uchycení hned umývat. U ženy je to věc jiná, ale to nepatří k tématu.

A to sezení? jak už sem psal, nemám na to čas. A údajně neprospívá prostatě. Ale to nevím jistě. Myslím že má je ale pořád v pořádku.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sasa
Datum: 01.09.16 20:09

Tady je to opravdu legrace - ty pises, ze se po moceni vetsinou (coz fakticky znamena "nikdy") nemejes, ale pritom ti vadi curani do umyvadla.. Taky by me docela zajimalo, co je pro chlapy tak zdrzujiciho a nezdravyho ohledne sedani si na WC prkynko - at premyslim jak premyslim, nic me nenapada Ja si tam klidne i na curani sednu..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: iva®
Datum: 02.09.16 13:27

Takže ta naše věc ohavná je, jo? *smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.09.16 15:42
avatar
To mi připomnělo ten vtip: povídá Dežo synkovi..Ti gadžové musej mít to svoje nadobíčko nějaký divný. Představ si hochu že jak to vezmou na záchodě do ruky běží si hned ruce umývat.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: dam®
Datum: 01.09.16 15:46

Zdar, třeba pomůže sundat ze zdí fotky s Claudií a Belmondem...*smich*

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 01.09.16 17:03
avatar

- proč nečůrá do umyvadla? - může se hned i umýt !


doplněno 02.09.16 08:27:

- každej správnej chlap čurá do umyvadla - nechápu, proč by si měl sedat na mísu ! (- taky jsme nikdy neměli "problém" s prkýnkem).

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.09.16 17:06
avatar

Souhlasím s názorem, že pro pány je asi lepší močit do umyvadla (a potom hned spláchnout z kohoutku). S postříkaným WC se setkávám často a vsedě to prý není úplně zdravotně nejvhodnější.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.09.16 20:01
avatar

A než jste se vzali, tak jste si toho nevšimla? Neptala bych se, ale píšete, že se tento problém vyskytl až poté, když jste se vzali. Ale k věci. Tohle bych teda absolutně nesnesla. Zajímalo by mne, jestli jste to také řekla jemu a ne že to v sobě tutláte a svěřujete se až tady. Jestli jste mu to neřekla, tak se nic nezmění, protože my mu to říci nemůžeme. Vy se bojíte, nebo co Vám brání v tom mu říct, aby si sedal na mísu, že to je eklhaft a že to po něm nebudete uklízet. teda já bych to rozhodně nedělala, protože by mi u toho bylo špatně a toho chlapa bych doma nechtěla a aby na mne ještě ke všemu sahal, tak to už vůbec ne. Pořád bych měla před očima ten zaprasený záchod. Jo, kdyby se to stalo mimořádně, tak bych to možná přešla, ale pořád. *sok*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.09.16 20:20
avatar
Tak to je mazec. Tohle mi prijde uz moc.Nesnesla bych to a tento chlap by se mi hnusil.To prece neni normalni se takto chovat!Kolik je mu roku?Kazdopadne jestli tohle zkousnete,ze toho je vubec schopen,tak na neho vlette jestli je normalni,ze se takto chova..Uz i male deti ucim,ze zachod se po nich bude blyskat stejne tak jak ho nasli pred vstupem..
Ohodnoceno: 0x
 
Od: aaa
Datum: 01.09.16 21:03

A co chcete slyšet,když mu nedokážete ani říct na rovinu,že je prase a at si to utře...?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.09.16 01:02

Dámy, viděly jste někdy zblízka muže močit? Nejde vůbec o míření - žádný muž nemíří pod sebe. Míření je v pořádku. Může za to fyzika. Jak je známo, smáčivost kapalin vytváří při proudění různé efekty. Pokud si budete nalívat vodu ze sklenice, přelejete ji dobře, pokud sklon a tím i rychlost kapaliny bude dost velká. Pokud bude rychlost kapaliny malá, tak se kapalina přilne ke stěně sklenice a bude po ní kouzat.

A to se přesně děje u močení. Dokud je rychlost velká, moč vytéká dopředu. Když se ke konci močení sníži, převládne smáčivý efekt a trajektorie se změní skokem (!) a sklouzne po stěně penisu dolů až k jeho nejnižšímu místu, odkud se utrhne setrvačností šikmo vzad. Jinak řečeno, proud moči skokově změní svůj cílový bod o půl metru vzad. Starší nebo hodně obézní muži si tento skok ani neuvědomí a nevědí, co se stalo - vždyť přeci mířili dobře.

Dá se to kompenzovat tím, že se dotyčný nad mísu hodně nakloní (tak aby přesunul ten druhý cílový bod do mísy a přesunul bod utržení co nejblíž ústí močové trubice, aby zpětná rychlost a tím i setrvačnost byla co nejmenší. Takže manželovi dopřejte v prostoru za záchodovou místou dostatečně blízko pevnou stěnu nebo skříňku, aby se mohl opřít.

Samozřejmě můžete ho nutit si sednout, ale to mu můžete rovnout dát holčičí jméno

Ohodnoceno: 5x
 
Datum: 02.09.16 15:55
avatar

*smich*Je úžasné, jak dokážete vědecky zdůvodnit i takovou věc, jako je poch..ná podlaha na záchodě. Ale naprosto s Vámi souhlasím *palec*.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 03.09.16 00:06
avatar
Pletiplot - Úžasné vysvětlení. :) Neuvědomí?
Takže tlustí starší muži... slepí...a nakonec i hluší. (nevím, nakolik to vystihuje přítele tazatelky) Jestli je něco skvěle slyšet (i přes zavřené dveře a několik místností při otevřených), je proud moči dopadající na hladinu vody v toaletě. Máte i na toto teorii? M.
doplněno 03.09.16 23:14: @magdon - skvěle okecávate (chtělo se mi napsat "očurávate") *smich*
Jenže všichni tu rozvíjíme teorie ( 1- tolerujme louže moči kolem záchodu, nejen kapky, muži jsou šikanováni zbytečně, je to běžné... 2- chlapi jsou čuňata, flákněte je po čumáku tím hadrem, kterým jste to vytřeli...) a tazatelka mlčí. Neupřesní. *nevi*
Jinak bych asi řekla, že rozumný muž si je vědom trajektorie vlastní moči. Pouze ignorant to neřeší.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.09.16 21:45
avatar

"...je něco skvěle slyšet... ... je proud moči dopadající na hladinu vody v toaletě."

Mýlíte se, teorie je v tomhle případě zcela jednoduchá. Zdaleka ne u všech typů mísy dopadá proud moči hlučně na hladinu vody v míse. Kdybych toho chtěl například dosáhnoud doma, vyžadovalo by to dost krkolomný kaskadérský kousek. Takže to skutečně skoro neslyším ani já, a to stojím přímo u toho *smich*.


doplněno 07.09.16 20:43:

72mona - Ale já přece netvrdím, že by to po sobě neměl uklidit, když už se to stane. Jen říkám, že se to může stát každému a že to nemusí být slyšet *hi*. Ten následný úklid by měl samozřejmě následovat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.09.16 21:14
avatar
Magdon - zrovna dnes v práci jsme řešili čistotu záchodů - kdosi tam nalepil cedulku... něco v tom smyslu... "používejte na čištění štětku a zanechejte při odchodu záchod v takovém stavu, aby se ho nebáli použít i další lidé". A přesně o tom by to mělo být. Přijde mi smutné, že něco tak samozřejmého, musí být připomínáno. Brzy bychom tam mohli vidět cedulky s upozorněním, že je vhodné splachovat, či dokonce používat toaletní papír. :)
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.09.16 21:35

Jó záchodová poetika, to je velké téma! :)

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 07.09.16 20:35

Trvám na tom, že si nemusí být vědom trajektorie vlastní moči v té závěrečné fázi, zvlášť když není úplně zdravý - hůř slyší, protože má tinitus, přes břicho si nevidí a v důsledku plíživé periferní neuropatie ani necítí proud moči v trubici.


doplněno 10.09.16 20:04:

Nicméně připouštím, že mohou být i taci, co to prostě neřeší.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.09.16 20:58
avatar
A já trvám na tom, že vše nelze omlouvat zdravotnim stavem - souhrou tělesných nedostatků (přebytků) a indispozic. A stále také trvám na tom, že dokud tazatelka neupřesní (zda její přítel má či nemá všechny vámi jmenované neduhy), tak nemá pravdu nikdo.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: asd1
Datum: 02.09.16 12:07

Jednoduše, když to pochcal tak si to sám uklidí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.09.16 12:30

Já si doma na wc sedám.Jednak je to pohodlnější, než se trefovat a v pokročilejším věku o nějaké trefování už stejně nejde.Ovšem můj vnuk je vedený tátou k tomu, aby byl mužský a na malou si nesedal. Malý se mi vysmál. A pokud se něco přihodí, snad je samozřejmost, že to tam ten dotyčný nenechá.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.09.16 20:54

Možná by pomohla návštěva urologa, zvětšená prostata, zánět a.p.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.09.16 00:32
avatar
I při sebevětší snaze to ve stoje občas trochu ujede každému chlapovi. Já prostě hned setřu, hotovo. Nechápu tak obsáhlou diskuzi, když není co řešit. Paní má prostě doma hovado a ještě je tak (bez urážky) hloupá, že to uklízí za něj.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: pani
Datum: 07.09.16 03:56

Paní je především hloupá, že si to nevyřídí doma, ale rozmazává to jak lejno. Být manželem tak ji pošlu do háje.

Ohodnoceno: 1x
 

 

Datum: 07.09.16 04:35
avatar

Tak je pravda, že jsou to soukromé záležitosti, které je vždy nejlepší vyřešit rovnou doma, bez cizích osob. Na druhou stranu, tady je anonymní prostředí, které z tohoto dotazu dělá obecnou otázku: "jak postupovat v takových případech?". Manžela tazatelky neznáme a na ulici bychom ho jistě nepoznali. :) Něco jiného by pochopitelně bylo, kdyby to třeba vykládala po sousedech...


doplněno 08.09.16 00:04:

No, já doufám, že má tazatelka rozum... :-D

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 07.09.16 23:17
avatar
Je možné, že sousedi nepomohli...
Ohodnoceno: 0x
 
Od: brut
Datum: 11.09.16 21:04

1/ Buď Vám netěsní WC. - řešení: zavolat instalatéra a opravit.

2/ Váš manžel špatně vidí - řešení: zajít na oční.

3/ Dělá to schválně a libuje si v praktice piss, alespoň nepřímo, že to po něm uklízíte - řešení: domluvit mu, že Vás piss (alespoň tahle nepřímá forma) moc nerajcuje.

4/ Váš manžel ho má tak velkého a těžkého, že ho sotva udrží a je rád že pod proudem z té hadice trefí aspoň část do mísy. - řešení: tady konkrétní řešení neexistuje, ale je-li tomu tak, zase si s manželem nadprůměrně užíváte jiné chvíle, a každá sranda něco stojí, že ano.

*smich*

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 27.10.16 20:45
Donuťte ho si to po sobě pokaždé uklidit, ne? Nebo mu pořiďte nočník.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.