Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Existuje injekční železo?

Od: koray odpovědí: 5 změna:

Existuje injekční železo?

Když netráví člověk správně tabletové železo nebo železo v tekuté podobě, existuje jiná alternativa - injekční podání, aby se obešlo zažívací ústrojí?

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Ano, mám zkušenost, velice negativní. Rok 1980, komplikovaný porod s velkou ztrátou krve. Uvažuje se o transfúzi. Naznačuji, že ji nechci. Krevní obraz je však velice špatný, tak dostávám železo injekcí. Po dvou až třech minutách upadám do bezvědomí. Ostatní maminky z pokoje volají zdravotníky, veliký šrumec, kyslíková láhev. Propleskali mě, rozdýchali mě.

Později jsem o tom hovořila před lékařem jiné specializace. Vyjádřil se, že tento způsob dodávání železa do těla je "prasárna", obrovská zátěž pro tělo.

cinematic*
hodnocení

2x

Kdysi jsem užíval podle doporučení lékaře v tabletách Aktiferrin a vše proběhlo v pohodě. Je ale důležité dodržet několik pravidel, aby bylo železo správně vstřebáno a toxicita se snížila na minimum. Dobře je to sepsáno v tomto textu. Jinak injekční forma existuje, jmenuje se Ferinject.

koray
hodnocení

Zajímalo by mě také, zda máte někdo s doplňováním železa nějakou zkušenost..

veronica
hodnocení

0x

Jediná alternativa, splňující vaše požadavky je aplikace druhým koncem. Vstřebávání je u léků velice efektivní (přes stěnu přímo do krve), ale železo by muselo být v koloidní formě nebo v neagresivní sloučenině.

hodnocení

0x

Když jsem si dávala krev na svou operaci, dostala jsem nějaké tablety na doplnění železa. Víš jistě, že tobě nefungují? Naprosto jistě to víš nebo si to jen myslíš?

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.