Váha a její změny

Od: Datum: 19.08.16 10:45 odpovědí: 5 změna: 20.08.16 01:57

Dobrý den. Vážím 105kg /185cm. Vážím se na stejné váze ve stejnou dobu. Ale moje váha mi hodně kolísá jednou mám 105kg a ten samý týden mám 103kg. Čím to muže být? Chtěl bych váhu snížit na 95kg kdy jsem se cítil zdravotně na tom lépe. Vynechal jsem taky uplně slazené limonády z obchodu a piji jenom vodu jak se říká z kohoutku a nedělá mi to žádné problémy. Děkuji.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 19.08.16 10:49

Výkyv váhy může být daný např. dobou vážení. Většina lidí váží ráno méně, jak večer. Je to dáno úbytkem vypocené tekutiny za noc. Někteří lidé jestliže jeden den nejedí, tak druhý den váží třeba o to kilo méně (pak si ale vezmou něco k jídlu a váha je zpět)

Ohodnoceno: 1x
 
Od: fex
Datum: 19.08.16 11:02

Zvážíš se před obědem a po obědě = jiná váha

Jeden den málo piješ druhý den hodně = jiná váha

Vážíš se nevys*aný, vážíš se vys*aný = jiná váha

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 19.08.16 11:05
avatar

Stačí, když jste se dobře nevykadil. Střeva jsou plná a hned je něco navíc. :-D Schválně, zvažte se před spaním a hned ráno. Už tam je rozdíl. Ale přes tu noc, to je vypocená, vyčuraná voda. ;) Přidat nějaký pohyb, aby se svalstvo a kůže zpevnila? To by nešlo?

Ohodnoceno: 1x
 
Od: hubenour
Datum: 19.08.16 11:15

Kolísání o 2 kg je normál - plná/ prázdná nádrž + výfuk = čůrání, kakání, žaludek, voda v těle, glykogen. Klidně to může lítat i o víc a pořád to je v normálu.

Klasika - dostatek pohybu vytrvalostního typu, jíst všechno, hodně zeleniny, množství tak aby příjem byl o něco větší než výdej, hubnout tak 2 kg za měsíc. Trvale změnit způsob života.

Pohyb - ideál 4x týdně 2h procházka nordic walking (hůlky=větší spotřeba energie + odlehčení kloubům) nebo kolo, plavání, atd., v zimě jsou ideální běžky - polodenní až celodenní výlety = 20 km tam, oběd, 20 km zpátky atd.

Začít zvolna a postupně přidavat. Lepší kondice = možnost svižnějšího tempa, více svalů = výrazně vyšší spotřeba energie a tím rychlejší hubnutí, pak můžeš mlsat a cpát se jak otesánek a nepřibereš.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 20.08.16 01:57

Před x lety jsem se vážila každý den na váze na stejném místě. Vždy jsem měla kilo sem, kilo tam. Tak jsem se začala vážit večer, než jsem si lehla a ráno hned, jak jsem vstala. Ráno rozdíl od večera 2-3 kila. Kam se poděly? Potem jistě ne a čůrat jsem šla až po zvážení. Zhubnout, nebo přibrat nejde za měsíc, či 5, musíte vytrvat a na výsledky se těšit, ne je očekávat. Ony přijdou, veřte.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.