Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení zboží Montfield

Od: lilil odpovědí: 9 změna:

Máte někdo zkušenost, jak se vrací nerozbalené zboží koupené v Montfieldu? Jaké mají podmínky?


doplněno 18.08.16 23:58:

jedná se o zboží zakoupené nikoliv přes internet, ale v kamenné prodejně.


Vrácení zboží Montfield

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

cinematic*
hodnocení

1x

V Mountfieldu jsem ještě zboží nevracel, ale vyměňoval. Vše proběhlo bez problémů, na počkání. Pokud jde o vrácení, podmínky jsou standardní, jako v jiných obchodech... viz bod VI. Odstoupení od kupní smlouvy mountfield.cz/...


doplněno 19.08.16 08:31:

No vidíte a ta moje zkušenost je zrovna z HK. Samozřejmě že je hlavně o lidech. Když narazíte na blba, těžko s tím něco uděláte.

Jinak co se týče vracení zboží koupeného v kamenné prodejně, tak tam už je to opravdu jen na dobré vůli obchodníka, jestli zboží vezme zpátky. Ze zákona nemusí. Ale za zeptání nic nedáte. Některé obchody možnost vrácení zboží, včetně termínů do kdy je to možné, uvádějí přímo na účtence. ;)

Strašně záleží na prodejně a jejím vedoucim. V Hradci je to banda idiotů. Vyměnit trubku od houpačky kterou jim tam zeťák vezl okamžitě po rozbalení z krabice byl neřešitelný problém a tahanice na celý dopoledne. Stejnou zkušenost má kolega z práce s pobočkou v Jaroměři. Ten musel volat do Prahy na ústředí aby se s ním na pobočce vůbec bavili. Teprve potom kmitali jak papíroví čerti. Takže rozhodně nemůžu souhlasit s tvrzením že reklamace u nich jsou bez problémů.
doplněno 19.08.16 14:45: Dobře, omlouvám se tedy na dálku těm několika zaměstnancům kteří do výše definované skupiny nepatří, nicméně musím trvat na tom, že procento zaměstnanců na které zmíněná definice pasuje je tam vyšší než v běžném vzorku populace.
výtka
Upozornění od sys milancukrar 19. 08. 2016 13:39:25
Totáku, prosím volte mírnější slova, snad tam nejsou všichni "banda idiotů"

 

fand
hodnocení

0x
já koupil člun 9.8.2018 včera byl poprvé na vodě a v půl desáté večer mě bouchnout dno ten jeden oval prask ve svu a spojili se dve vlnky a dnes sem šel dát reklamaci a chtěl jsem novi člun nebo peníze a nic musím čekat
majsterjoe*
Je rozdil mezi nepoužitym zbozim a reklamovanym zbozi.

 

fand
hodnocení

0x
já koupil člun 9.8.2018 včera byl poprvé na vodě a v půl desáté večer mě bouchnout dno ten jeden oval prask ve svu a spojili se dve vlnky a dnes sem šel dát reklamaci a chtěl jsem n
ovi člun nebo peníze a nic musím čekat

Na vyřízení reklamace má prodejce nejméně 30 dnů.

majsterjoe*

@jedubabicka ...maximálně 30 dnů

Ad @majsterjoe

Z. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele § 19

(3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

majsterjoe*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]