Rodiče mi zakázali v 18 odejít

Od: Datum: 14.08.16 22:47 odpovědí: 23 změna: 17.08.16 07:38

Zdravím,

Za 5 měsíců mi bude 18 let. Dnes jsem přišla za tátou z dotazem, zda bych od 18 nemohla bydlet se svým přítelem. Zákázal mi to. Řekl, že ještě studuji a že do doby než skončím střední školu, budu bydlet doma. Pak ještě poukázal na to, že na to jdu moc zhurta.. S přítelem jsme spolu skoro druhým rokem. Miluji ho a hrozně bych s ním chtěla bydlet, takže mi nepříjde, že bych na to šla nějak rychle. Víte, doma je to složité. Mám desetiletou sestru, která je hrozně rozmazlovaná. Rodiče si to asi ani neuvědomují, ale já si příjdu hrozně nedoceněná. Ségra všechno na co si ukáže, tak dostane. Vždy se kupuje jí a já málokdy dostanu nějakou pozornost. Jasně, jsem už starší a tohle bych ještě snesla, ale je toho víc... Třeba její pokoj. Proč jí ho musím uklízet já, když už je dost stará na to, aby dokázala naházet hračky do koše? Domácí práce nemáme nějak rozdělené, ona neděla nic a já všechno. Nevadí mi uklízet, ale jde o ten princip. Neraďte mi prosím vás, ať si o tom s rodiči rozumně promluvím. Nejde to. Vždy jsem dostala odpověď, že já mám co říkat, že taky neuklízím, že sem líná atd. Prostě už chci jít pryč:( Nemám tady žádnou volnost. Když chci jít ven, můžu max. do 7 nebo do 8. Pokud chci spát u přítele, musím si nejdříve vyslechnout, řeči o tom jak jsme spolu moc často a jak se jim to nelíbí, přesto s ním žádný problém nemají, komunikují s ním normálně a příjde mi že ho berou a mají ho rádi. Musím ale říct, že tyhle řeci se postupem času omezily a už mi s ním dovolují trávit více času. Dříve to bylo mnohem horší. Dalším důvodem proč chci odsud je, že tu nemám žádné soukromí. Přeci jenom dívka v mém věku ho potřebuje. Máme hrozně blbě udělaný byt, takže tady je nějaké soukromí prakticky nemožné a oni mi to teda vůbec neulehčují. Táta mě už odmala pořád kontroluje :/ Když mi bylo kolem 13 a byla sem v pokoji moc dlouho, tak se přišel podívat co dělám. V pokoji jsem se