Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace alkoholu ze supermaketu

Od: ivanasimicova odpovědí: 12 změna:

Dobrý den, zakoupila jsem v Bille 3x zlevněnou vodku 42, jejíž chut absolutně neodpovídá předchozím vodkám. Je z ní cítit převážně líh. Nedá se to pít. Lze toto zboží reklamovat? - Děkuji. Šimicová


doplněno 29.07.16 12:27:

Děkuji všem kladným i posměváčkovým respondentům za reakci na můj dotaz. Budete se divit, ale vše je vyřízeno k mé spokojenosti, vč, načaté lahve. Peníze mi byly vráceny do koruny. "Kovář" zapracoval. - Hezký den všem

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

april87*
hodnocení

2x

Já bych se spíš obrátila na výrobce/distributora a jeho oddělení kvality by se Vaším dotazem mělo zabývat. Přesto, pokud bylo koupeno v super, hyper tak zkuste reklamaci, většinou vyjdou zákazníkovi vstříc

Pokud se plná záruka vztahuje na výrobky 2x! slevněné. Většinou to tak není ...

lordweb24*
Je mysleno 3ks zlevnene vodky :)

Dokonce ... omlouvám se za pomýlenou informaci *pivo*

vetsinou
Vetsinou to tak je, i kdyby staly po korune je na to plna zaruka. Co to je za blbost, ze se slevou se krati i zaruka.

zákon č. 22/1997sb - Byla-li věc slevněna pro nějakou vadu, nevztahuje se záruka na tuto vadu.

april87*

Na vadu však musí bý kupující upozorněn. Psali jsme např. na účtenky - sleva 40% - vada - řez na pravém rukávu ca 7cm. Nebo jsem kupovala postel se slevou 30%, jelikož potah byl na zadní straně 20cm proříznutý - pro tuto vadu pak nelze věc reklamovat. Pochybuji, že paní kupovala ve slevě vodku s upozorněním - akce - 20% - nestandardní chuť

majsterjoe*
Ano, pokud je sleva na tuto vadu, tato vada je nereklamovatelna, ale toto není tento případ.

 

hodnocení

0x
avatar wlezley

Pokud se reklamace bude týkat jen chuťových vlastností tak reklamaci neuznají. Musely by být porušeny vlastnosti deklarované na etiketě. Je to váš subjektivní vjem, kolik lidí, tolik chutí. Ale můžete to vyzkoušet, možná bude vadou velký obsah alkoholu (silně o tom pochybuji).

i chuť se běžně reklamuje. Čím větší obchod, tím snáze.


doplněno 28.07.16 19:16: Znám to z druhé strany. Nevím jak jsou ochotní to vzít, ale někde/y to berou určitě.
Skoč si do baru, dej si dražší víno a po ochutnání řekni, že není v pořádku. Co asi udělají? Vrátí tam, kde to koupili. Navíc u vína po týdnu než se to k výrobci, dovozci dostane tak už v pořádku není určitě...

Takže když si koupím 5 lahví koňaku, z každého po štamprlce ochutnám, můžu se vydat na cestu po supermarketech v ČR? Tak to bych opravdu, ale opravdu rád viděl reakci: "Víte, nějak mi tam nelahodí ta těkavá složka s vyššími tóny vanilky" "Můžete mi prosím vyreklamovat pět lahvinek?, vezmu si jinou šarži" *vtip*


doplněno 28.07.16 19:40:

Já jsem pro, pochopil jsem úhel pohledu, ale ta představa v praxi (zvláště u zboží ve slevě) to bude boj o pár korun s nejistým výsledkem.

 

hodnocení

0x
avatar wlezley

Oni tam napíšou, že se to válelo v regále a 2 měsíce na to pražilo slunce?!? ... super, že vrátily peníze, asi věděli kde je zakopaný pes.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]