Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, zaslala jsem balík, vracela jsem zboží, které mi nevyhovovalo. Jelikož jsem ho mohla vrátit do 14 dní, ale protože si ho adresát nevyzvedl, je uložen na poště. Co mám dělat v případě, pokud si balík adresát nevyzvedne, takže mi nevrátí peníze za zboží, které nepotřebuji, když na ně mám do 14 dnů nárok? Třeba to dělá adresát schálně, aby mi nemusel vracet peníze.
Dobrý den. Důležité bylo oznámit, že odstupujete od smlouvy v zákonně lhůtě 14 dní a vracíte zboží. Takže na toto nezapomeňte. Pokud neoznámíte svůj záměr odstoupit od smlouvy, jak se to má adresát dozvědět? Třeba je na dovolené apod. Oznámit odstoupení od smlouvy lze i emailem a právě to oznámení musí být učiněno do 14 dnů od převzetí zboží.
Ano, nestačí jen zaslat zpět balík a do něho dát nějaký dopis. Měl být doporučený dopis,třeba volnou formou " odstupuji od kupní smlouvy ze dne na (předmět) který jsem obdržela a zaplatila dne ... Zboží vracím jako balík, podací číslo ... ze dne ... Odstoupit můžete do 14 dnů od převzetí zboží , přičemž den dodání se nepočítá. Platí ješte 14 dne podání na poště. Odstoupení pomocí meilu zákon /občanský zákoník/ neuvažuje a musel by s tím výslovně souhlasit dodavatel na svých stránkách. Pokud zašlete doporučený dopis, není rozhodující, kdy si jej někdo vyzvedne,ale datum na podacím lístku. jmakon@seznam.cz
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.