Hojení propíchlého bubínku

Od: Datum: 15.07.16 19:38 odpovědí: 4 změna: 15.07.16 20:48

Dobrý večer :)

Chtěla bych se zeptat ... dnes je to týden co mi píchali bubínek .. zajímalo by mě kdy na to ucho uslyším , lékař mi řekl ,že je to otázka týdnů tak jestli má někdo zkušenosti a řekl by mi víc ;) jsem studentka v srpnu dělám opravnou zkoužku z AJ kde budou poslechová cvičení tak mám z toho strach .. děkuji za odpovědi pěkný večer *jasne*

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 15.07.16 19:43

Lékař ti řekl pravdu. Já jsem si propíchla bubínek uchošťourem. Dostala jsem antibiotika a asi za měsíc se bubínek zacelil. Doktorka říkala, že je to obdivuhodné, protože to protržení bylo poměrně veliké. A to už mám hodně roků. Ty jsi mladá a propíchnutí bylo kontrolované, maličké, sterilní. Neboj, to bude dobrý. Jen pozor na infekci, hlavně při koupání. Nesmí se ti dostat do ucha voda.

Ohodnoceno: 3x

Od: dominika196
Datum: 15.07.16 20:24

Děkuji za odpověď :)

No mně to naštěstí neprasklo ale bylo to uděláno lékařem .. taky teď dobírám antibiotika :) ale je to hrozný :( pořád mi v tom uchu šumí,píská,tlak,tlačí ... když mluvím hočí mi v uchu a slyším jakoby ozvěnu .. tak mám strach aby to do té doby bylo ok :/ aby mi pak ve škole řekli ,že je to nezajímá ..

Od: balzerka
Datum: 15.07.16 20:41