Přijali mě do práce ale jsem student vadí to?

Od: Datum: 15.07.16 12:23 odpovědí: 9 změna: 15.07.16 13:47
Ahojky tak jsem se dozvěděla že mě přijali a v pondělí nastupuju. Budu dělat asistentku ředitele, je to moje první práce, ale ještě mám statut studenta, a moje máma má slevy na daních a tak co teď? Ono se to nějak samo zruší nebo to musím sama někde zrušit?
A pak taky na pohovory jsem chodila v kostýmu hodně formálně oblečená ale oni mi řekli že jako asistentka jr u mě ten dresscode nejdůležitější a je striktní. znamená že musím chodit neustále formálně oblečená? Třeba jsem si všimla že ženy co byly v účtárně byly oblečené normálně.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: hk
Datum: 15.07.16 12:30

Rodiče na vás přestanou brát příspěvky, když jste dostudovala a nastoupila do práce. Je třeba, aby to rodiče sociálce sdělili. Ano, jste asistentkou řídi, takže budete dělat cvičeného kašpara. Je třeba se podle toho oblékat - samozřejmě i dle pokynů zaměstnavatele. Doufejte, že vás ředitel zaměstnal jen kvůli vašim schopnostem, ne pro své potěšení.

Ohodnoceno: 0x

Od: noway
Datum: 15.07.16 12:46