Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Záněty v těle nepomohla by změna stravy?

Od: lenkge odpovědí: 23 změna:

Neustále se mě opakují záněty v těle nepomohla by mě změna stravy?*hej*

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

jak zde čtu o imunitě, tak se připojuji a osobně nedám dopustit na bylinné výtažky - jmenují se -Epamy a můžete si vybrat zrovna ten posilující imunitu, nebo i přímo protizánětlivý...nabídka je široká, kdybych s tím neměla dobrou zkušenost, neradila bych to

hodnocení

2x
Me pomohlo prijmat vice vitaminu. Ktomu jsem jedl na snidani a veceri ke chlebu prirodni desinfekci aka cesnek.

ben®
hodnocení

2x

Dobrý den, nejsem odborník, ale pokud tělo reaguje na vše zánětem, tak nebude asi v pořádku imunita - bude snížená a oslabená. Takže, posílit imunitu. A jak, to by věděl lékař. Zdravím!

72mona3*
hodnocení

2x
Bývalá kolegyně mi kdysi udělala přednášku o překyselení organismu (záněty prý jsou prý způsobeny právě tím). Tělo prý se snaží srovnat vnitřní prostředí a tím se vyčerpává ( snížená imunita apod.) Úprava stravy v tom hraje velkou roli.
Víc si nepamatuji :(

Překyselení je módní blábol.

balzerka