Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Studentska pujcka

Od: tututman odpovědí: 13 změna:

Dobrý den, existuje nějaká banka, která by mně jako studentovi půjčila 5000 Kč, i v případě, že jsem student a tudíž nemohu prokázat stálý finanční příjem? Úrok mi je celkem jedno.

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

martini*
hodnocení

1x

A nemáš studentský účet? Hodně studentů využívá kontokorent, tam vlastně můžeš celý rok jít do debetu, ale do konce roku to musíš vrátit i s úroky. A co brigáda, 5 tisíc není tolik, to můžeš za měsíc mít - stejně dlouho ti může trvat vyřízení půjčky

ooouuu
hodnocení

0x

Ať jsi kdokoliv, s tímhle přístupem si radši nic nepůjčuj! Je-li ti lhostejný úrok... *bzum*

tutuman
hodnocení

Špatně to vyznělo, půjčka je celkem nutná, tudíž jsem ochotný přistoupit i na vyšší úrok.

ooouuu

Nemáš už žádných přátel, kteří ti věří za pět tisíc? Nenech se vtáhnout do víru dluhů! Zdá se, že tam míříš...

tutuman
hodnocení

Přátelé samozřejmě mám, ale mají své problémy, ve svém životě jsem si nikdy nepůjčil, tohle je má první půjčka, rodiče mi nepůjčí, protože to odsuzují.

ooouuu

To zní tak tajemně... a co ti rodičové vlastně odsuzují?

tutuman
hodnocení

Odsuzují půjčování peněz, tudíž mi nechtějí půjčit.

ooouuu

Buď rád a svou situaci řeš prostě bez dluhů. Dneska ti tahle rada přijde idiotská, za nějaký čas, pokuď se jí budeš držet, si na ni s vděkem vzpomeneš...

tutuman
hodnocení

Toho jsem si plně vědom, bohužel potřebuji doplatit autoškolu (jsem již v závěru) a nerad bych měl s tím nějaký problém.

ooouuu

Kroutíš se jak had. Půjč si tedy peníze v kterémkoliv bankovním domě, když na ty úroky nehledíš... *smich*

tutuman
hodnocení

Celkem by se mi líbilo něco ve stylu "zastavení zboží", nemyslím klasickou zastavárnu. Dal bych do zástavy nějaké zboží s tím, že to do 5 měsíců splatím.

ooouuu

Jsi únavnej... Jestli budeš za volantem takhle idiotsky uvažovat, tak si ty papíry radši nedělej. Stejně si nemáš za co koupi káru! *bzum*