Pošta nedoručila balík na Slovensko a vrátila

Od: Datum: 17.06.16 16:24 odpovědí: 2 změna: 17.06.16 20:12

Prosím radu - odeslala jsem před měsícem na Slovensko balík na dobírku s panenkou ubnitř. Na poště vše zkontrolovali, ubezpečili, že vše je v pořádku a balík bude na Slovensku za 3 dny. Zaplatila jsem 250,- Kč poštovného za 3 kg balík a oznámila paní podací číslo. Balík nedorazil ani za 14 dní a s paní, která si použitou panenku u mne objednala ,jsem stále v kontaktu a stále čekala, že balík ještě nedorazil. Na "sledování zásilek" bylo stále jen uvedeno, že zásilka byla odeslána a nic o jejím dalším pohybu mi nebyli schoopni říci a na poštovní zákaznické lince. Reklamovala jsem to a dalších 14 dnů se vůbec nic nedělo, ani na sledování neobjevilo. K mému úžasu mi včera na poště zjistili, že se zásilka vrací zpět ke mně, že je vše v pořádku, takže se jim pravděpodobně na tom prý "asi něco nezdálo", což se dozvíme až prý se balík objeví. Dnes doopravdy dorazila , na krabici žádný důvod vrácení nebyl uvedený, krabice nepoškozena, adresa správně, nic, proč by měli vracet balík zpět. A na dovršení všeho po mně pošťák požadoval zaplacení cla - za mnou odeslaný balík, který nedoručili, dobírku nevybrali, poštovné jak hrom 250 Kč, na Slovensku stále čekající paní na objednanou panenku a já vzteky bez sebe. tak jsem jej nepřevzala a půjdu se hádat a reklamovat na poštu. Předem se ale ptám, je to vůbec možné? Poradíte mi? Ráda bych buď dostala nazpět poštovné, nebo bych chtěla, aby ten balík za již zaplacené předtím poštovné znovu poslali a konečně i doručili - jak postupovat? Předpokládám, že se snad nějaký důvod vrácení na poště dozvím, ale určitě vím, že já jsem nic nezavinila a paní opravdu balík chtěla a chce stále. Děkuji za každou radu Renata


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 17.06.16 19:27
avatar

Rozhodně to nenechte plavat. Kdyby se to stalo mně, reagovala bych naprosto stejně a důrazně se dožadovala svého práva. Musí Vám dát vyjádření a jasný důvod k tomu, proč nebyl balík doručen. Vyžadovala bych tvrdě vrácení peněz. Celou situaci s doložením dokladu bych písemně vysvětlila a doporučeně s dodejkou poslala na jméno vedoucí té pošty, kde jste balík odesílala. Jste v právu. Určitě se domůžete odškodnění.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: martin5
Datum: 17.06.16 20:12

Na Slovensko posílám balíky často. Pokud adresát balík nedostal a leží na poště, je možné zavlolat na poštu u adresáta a zjistit více informací, kde se zásilka nachází a proč nebyla doručena/převzata. Pokud se na Slovensko zasílá obyčejný balík (zeleno-žlutý podací lístek), je nutné zakřížkovat dolní čtvereček vlevo "Ekonomický/SAL" a ne "Prioritní". Znamená to, že pokud se balík zpět vrátí, nic se nedoplácí.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.