Dal jsem do reklamace notebook. Po 8 měsících od koupě přestal fungovat touchpad. Dnes to bylo 30 dnů co je v servisu, už jsem myslel źe dostanu zpět peníze a ráno zavolali že je opraven. Tak jsem pro něj dojel a když ho na prodejně vybalili, aby se vyzkoušelo že je to již ok, tak touchpad nešel. Takže prodejce zase notebook zabalil a sepsal se mnou druhou reklamaci. Podle mě je to podvod a notebook jim 30 dnů někde ležel, protože nebyl náhradní díl a aby nemuseli vracet peníze tak jakoby řekli źe je opraven. Je tenhle postup v souladu se zákonem? Notebook je sice dle prodejce opraven v zákonné lhůtě, ale po předání nefunguje úplně stejná věc. Nemělo by se to brát jako že tu závadu neodstranili do 30 dnů a tak mam právo na vrácení peněz? Děkuji za rady. Karel
Naposto běžně prodejci píšou "zákazník si zboží nepřevzal" a zašlou to zpět do servisu že něco neni v pořádku. Udělal jste chybu, že jste jim neřekl že pro Vás ta reklamace neskončila, že závada nebyla odstraněna.
Druhou reklamaci jsi sepisovat nemusel. "Závada nebyla odstraněna do 30 dnů, využívám svého práva a odstupuji od kupní smlouvy. Požaduji vrácení peněz."
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.