Kam na brigádu v 17 letech?

Od: Datum: 15.06.16 19:54 odpovědí: 2 změna: 16.06.16 06:11

Zdravím!

S kamarádkou hledáme na červenec brigádu, je nám 17 let a jsme z Plzně. Studuji ekomicko-jazykovou sš. Hledám už od konce května (vím, že už v květnu bylo pozdě), ale jsem na intru a přes zkoušové období jsem se k tomu prostě nedostala. Prošla jsem již nespočet inzerátů a všude požadují buď věk minimálně 18 let nebo středoškolské vzdělání. Nechápu, proč se na některé pozice požaduje maturita, ale budiž. Jedině kde asi přijímají od 16 let jsou brigády na vybalování zboží např. Tesco nebo Albert, ale prý tam nejsou úplně přívětivé podmnky a mzda prý také není tolik lákavá. Nevíte někdo o šikovné začátečnické brigádě, kde můžeme vykonávat práci od 17 let? Případně jaké jsou vaše zkušenosti?

Budu Vám vděčná za jakékoliv informace!

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 15.06.16 22:15

Nezletilé brával McDonald. Nevím, jestli se něco nezměnilo.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 16.06.16 06:11

Pošta hledá distributory letáků, věk od 15 let. Ale mzda je spíš almužna.

To vybalování a doplňování zboží v Tescu není žádná hrůza, neměj strach. Často to bývá i noční směna, ve dne si lehneš na deku k rybníku, dospíš se a opálíš. Já bych se toho nebála. Je to slušná práce, dělat se musí všude, ale nechá se to. A zaplaceno dostaneš určitě.

Jinak, brigádu bych, být Tebou sháněla už někdy v lednu. Čím později, tím víc je vše obsazené. Je řada mladých lidí, kterým se brigáda zamlouvala a tak si ji klidně zamluví už i na příští rok. Proto příště začni shánět dřív. Jaga.

Občas berou studenty přes léto na brigádu jako průvodce na hrady a zámky. Výhodou je možnost výkladu v cizím jazyce, což bys jistě dala. Rozhlédni se, co je zajímavého ve Tvém okolí a zkus se poptat. Pro letošek už je ale skoro pozdě.

doplněno 17.06.16 06:08: