Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,dnes jsme si vyzvedli pro syna dioptrické brýle.To, že jsem na ně čekala víc jak měsíc bych ještě brala.Ale doma jsem si všimla,že nějak vržou,jedno sklíčko není usazeno pevně.A ještě u obruby jsem si všimla,že jedno "oko" je o nějaký milimetr menší(jiný tvar)...Stály nás skoro 7 000,- kč.Chci jej hned reklamovat.Mají na to 30 dní?Jaké mám možnosti? Syn má totiž silné dioptrie,sportuje(jde o sport. brýle - adidas) a potřebuje náhradní brýle.A taky jede 16.7. na tábor a potřebuje mít brýle dvoje...
Děkuji za odpověď
Dobrý den, zdá se, že jste zvolila opravdu špatnou firmu. Nechápu, proč jste na brýle pro syna čekala déle než měsíc. Každopádně, tu opravu "vrzání" a upevnění sklíčka by měla dobrá optika udělat bezplatně a na počkání (nebo Vám řeknou, že to bude trvat hodinu a máte si přijít později). Pokud jde o výměnu sklíčka, které má jiný tvar, tak to bude horší.
Zřejmě jde o sklo tvrzené a to není běžně v obchodě, musí se zasílat k vytvrzení a až potom se ten tvar dodělává na provozovně. Asi bych zkusil v optice zatím tu opravu snadnější, sklíčko už mohou poslat na vytvrzení a opravit později, až se syn vrátí z tábora (dokončí reklamaci). Zkuste se tam domluvit. Zdravím!
P.S. Jinak si myslím, že za 7.000,- Kč je nárok na pořádný výsledek a ne na brýle "zprasené".
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.