Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
reklamoval jsem mobil, kupován před 1 rokem a 10 měsíci ve výprodeji (vyprodávali poslední kusy, jelikož již byl v prodeji několik týdnů jeho nástupce). Současně s telefonem bylo kupováno originální pouzdro (na 1 účtence) a později zakoupena paměťová karta.
Telefon se rozbil (půlka displeje nefunguje), nyní je v reklamaci a ze servisu dnes volali že mi vrátí peníze, oprava ani výměna prý není možná, protože se zboží již několik měsíců na trh nedodává (podle mě by náhradní díly stály víc než ten telefon).
Takže za telefon mi vrátí peníze a zůstane mi pouzdro za 900 a paměťová karta za 400. Je možné žádat o proplacení alespoň toho pouzdra? Jedná se o originální pouzdro, které jsem zakupoval přímo k telefonu, je na 1 účtence a tím, že mi telefon neopraví, ale vrátí jen peníze, mi bude pouzdro k ničemu, protože do něj jiný telefon prostě nepůjde. Řeší tohle nějak zákon nebo mám prostě smůlu? Nebo jsou povinni zboží opravit když to budu vyžadovat i kdyby to trvalo déle než 30 dnů? Poškození výrobku je chyba výrobce, ale já doplatím kromě absence telefonu po dobu 3 týdnu ještě finančně na to, že jsem si od výrobce koupil navíc pouzdro na telefon?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.