Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nejde dokončit platbu

Od: jasonspezza odpovědí: 3 změna:
Čau nevíte kde může být problém? Co mám třeba zkusit povolit v internetovém bankovnictví? Není to i tím že to objednávám na sebe a platím od někoho jiného?
Nejde dokončit platbu
Nejde dokončit platbu #2

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar libor007
Však to píše. Problém v Tvé bance. Může to být vyjímečně odstávka systému, ale nejspíš je to vyčerpaný limit(finanční, nebo i na počet transakcí). Limity jsou měsíční i denní zvlášť. Karta je zadána správně včetně csv kodu?

 

scv®
hodnocení

0x
avatar scv

Kdo co platí je jedno, tohle banku ani obchodníka moc nezajímá. Zřejmě jde o platbu kartou, takže prozkoumej limity a hlavně jestli jsou vůbec platby po netu povolené. U jedné banky jsem sám narazil na zádrhel, že i když se nastavily limity (a tudíž jsem předpokládal, že jsou platby do těch limitů povolené), tak ty různé druhy plateb bylo třeba povolit ještě v jiné části nastavení, jinak mi taky vyskakovala chyba.

 

hodnocení

0x
avatar hrdaalena

Na svém účtu máte stanovený finanční limit pro internetou platbu. Pokud platba je vyšší než tento limit, platba neproběhne. Musel byste si nejprve jednorázově provést změnu limitu na vašem účtu a po platbě limit opět nastavit na původní, popřípadě nechat ten nový.Je to ale za předpokladu, že disponujete celým účtem přes internet. např. Česká spořitelna má internetové bankovnictví prostřednictvím servis24.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]