Reklamace které nechtějí vyhovět

Od: Datum: 05.06.16 21:28 odpovědí: 3 změna: 09.06.16 10:19

Koupila jsem produkt,který nesplnil moje očekávání a po ujištění,že jej mohu vrátit a budou mi navráceny peníze již několik měsíců čekám a nic.Měla jsem vyplnit reklamační formulář i to jsem učinila.Co mám dělat?Zemanová Chomutov


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jmlc®
Datum: 05.06.16 21:39
avatar

ČOI - mimochodem, máte doklad o tom, že přijali vaši reklamaci?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.06.16 21:44
avatar

Co dělat? Přečíst si Obchodní podmínky a postupovat podle nich. Ovšem po několika měsících se už nejspíš nedá dělat nic.

Jinak je tu zoufalý nedostatek informací. Koupila jsem - kde? E-shop, kamenný obchod? K čemu reklamační formulář, pokud se mělo jednat o vrácení? Reklamace a vrácení jsou zcela odlišné věci. Bylo zboží vráceno? Kam? Na základě čeho?

V e-shopu je nárok na vrácení zboží do 14 dnů, v kamenném obchodě tento nárok není. Tam je možné pouze reklamovat vady. Cokoli jiného je na ochotě prodejce.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 09.06.16 10:19
avatar

Černé ovce - ČT 1 ..pokud Vám finanční částka bude stát za další potíže. Pokud ne,částka je malá nebo až zanedbatelná - zapomeňte,ale např.i zde zveřejněte název firmy,na jejích stránkách napište zkušenost s firmou jako varování ostatním zájemcům o produkt.Také můžete dát podnět k České obchodní inspekci elektronicky .

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.