Unavená po injekčním podání B12?

Od: Datum: 31.05.16 17:50 odpovědí: 4 změna: 31.05.16 18:23

Začala jsem chodit na injekce B12 a po píchnutí za chvíli se mě motala hlava a začala jsem být strašně ospalá ,že jsem si musela jít lehnout i te´d se mi klíží stále oči. Já měla za to, že by spíše měla únava zmizet ne? Do toho beru ještě ATB ,ale už mám na dobrání jen dva dny a ty injekce na deset dní. ATB mám kvůli zánětu po vytržení osmičky,kterou trhali před 18ti dny Atb mi dali vcelku pozdě když už to bylo moc rozjeté,ale je to lepší co se týče zubu a b12 na neuralgické bolesti po zákroku kdybch měla třaba poraněný nerv přece jen to bylo dost náročné .Tak proč jsem teda po té injekci tak vyřízená? Měl někdo něco podobného?A co s tím?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: hk
Datum: 31.05.16 17:53

B12 vám stejně nepomohou. To byste je musela mít několik týdnů v kuse, ale to pak stejně bude jedno, protože mezi tím se rána po zubu zhojí. B12 není žádný životabudič. Je problém si lehnout a vyspat se, než to zde řešit? Nechápu vás.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.05.16 18:09

Únava vůbec nemusí souviset s injekcí. Tělo oslabené ATB třeba reaguje na přechody bouřek a změny tlaku. Lehněte si a vyspěte se.


doplněno 31.05.16 18:12:

Já jsem s vytrženým zubem marodil přes dva měsíce, ani ATB nepomohly na poprvé. Chce to čas.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: regata
Datum: 31.05.16 18:23

přes dva měsíce to nějak dlouho s jedním zubem. To vám dávali ještě jiný ATB, že napoprvé nezabraly? Jak vás tedy léčili?

Od: regata
Datum: 31.05.16 18:09

Jde o to, že už se ta patálie se zubem táhne dlouho a do toho ještě tohle ,tak abych se z toho vyhrabala, já myslela že se mi po píchnutí uleví a dodá to nějaký kyslík buňkám či něco podobné a ne že to bud reagovat takto, že po tom budu stále příšerně ospalá. Přece nemohu stále spát. Chci už být zdravá. Když jsem byla na trhání horních osmiček tak třetí den jsem o nich nevěděla.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.