T-mobil vyúčtování

Od: Datum: 24.05.16 15:54 odpovědí: 14 změna: 24.05.16 22:55

Dobrý den,chtěla bych se zeptat,pokud jsem zablokovala sim jako stracenou,další mi od t-mobilu nepřišla,ale stále platím měsíční vyůčtování.Volala jsem jim několikrát,že nebudu platit za služby,které nemohu využívat aoni stále nereagují,co mám dělat.Děkuji za jakoukoli odpověd´.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 24.05.16 15:56

máte.li smlouvu třeba na dva roky, tam budete platit do doby, dokud nebude smlouva ukončena. Poroz na to, některé smlouvy se automaticka prodližují

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.05.16 20:43

Zajdi do nejbližšího e-schopu T-mobile a tam to jistě vyřídíš bez problemů a vykašli se na nějaké telefonování.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.05.16 16:06
avatar

.Volala jsem jim několikrát,že nebudu platit za služby,které nemohu využívat aoni stále nereagují

A zažádala jste si i o vydání nové karty?

Ohodnoceno: 1x
 
Od: pisalka
Datum: 24.05.16 16:36

Přesně tak, záleží na tom jakou máte s nimi sepsanou smlouvu. Nezajímá je, že sim kartu nemáte, to je jako kdyby se Vám rozbil mobil, také je nebude zajímat, že nemůžete jejich služby využívat, záleží až na Vašem požadavku, který k nim vznesete. To, že řeknete, že nebudete platit není žádný požadavek, buď si zažádejte o novou sim kartu se stejným telefonním číslem a normálně pokračujte ve smlouvě a nebo pokud již jejich služby nechcete podejte výpověď, tam ale pozor na to, jakou máte délku závazku, pokud nedodržíte sjednanou dobu úvazku, tak budete platit penále.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: mmja
Datum: 24.05.16 20:15

Potom mi to připadá,že komunikuji z mentálně zaostalýma, kteří by tuto práci neměli dělat a určitě je nezajímá renomé firmy a ve slušné společnosti nemají zábrany k různým podvodům.Co kdybych zemřela a moje děti musei platit za služby,kterých nemohou využívat,to by bylo ůmyslné obohacování,nebo ne?

Od: hk
Datum: 24.05.16 20:52

Pokud byste zemřela, služba by zanikla z důvodu smrti.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mmja
Datum: 24.05.16 22:07

a co kdyby mě zavřeli do vězení,nebo bych byla vážně nemoucí,třeba v komatu

Od: mot
Datum: 24.05.16 22:22
A chtela jste po nich teda tu novou simku?
Ohodnoceno: 0x
 
Od: mmja
Datum: 24.05.16 22:48

ne pokud nejsem majitelem ůčtu,kor pokud má takové jednání


doplněno 24.05.16 22:52:

manipuluje s člověkem v nesnázích,.Já mám Vodafon a jsem s nima nadmíru spokojena, tam by se tohle nestalo

Od: mot
Datum: 24.05.16 22:53
To je potom ale ciste vas problem. Vy jste ji ztratila a vy se musite postarat o to, aby jste dostala novou. Proc by se mel o to starat operator? On penize dostane a je mu jedno jestli volate nebo ne.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: hk
Datum: 24.05.16 22:55

To jste idealista, když máte pocit, že Vodafone je pravdou a láskou na zemi.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.05.16 16:47

S operátorem musíte jednat jedině písemně, což oni moc neumožňují - nabízí vše přes své stránky.. Telefonický hovor nemusí být vždy s kompetentním pracovníkem T-Mobile, ale se smnluivním, tedy s někým, kdo pro T-Mobile jen vykonává nějaku naučenou práci , třeba z domova. Podejte reklamaci asi znění "Dne ... jsem nahlásila na číslo ... ztrátu SIM karty a žádala o její zablokování. Předpokládala jsem, že obdržím SIM kartu novou, zejména když je mi dle smlouvy stále účtována částka ..., aniž služeb T-Mobile mohu využívat. Zaslání nové karty jsem několikrát urgovala . Žádám tímto o - navrácení částky ... za období od do ve kterém jsem nemohla službu T Mobile užívat / a současně o zaslání nové SIM karty/ . Dopis pošlete na reklamační oddělení T-Mobile v Praze. Oni adresu tají , proto oficielně z OR =T-Mobile Czech Republic a.s., se sídlem Praha 4, Tomíčkova 2144/1, PSČ 149 00

Ohodnoceno: 3x
 
Od: mot
Datum: 24.05.16 17:19
Jak vite ze opakovane zadala o novou sim? Psala jen,ze nechce platit kdyz nema sim. A tmobil urcite svou adresu netaji, jak nam tady basnite...
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.05.16 17:23
avatar

A co Vám odpověděli, když jste tam volala? Museli Vám na to něco říci, nemohli bez odpovědi zavěsit. Rozuměla jste tomu co Vám říkali? Já tam nerada volám, protože ti lidé mluví jako automaty, velmi rychle a jsou netrpěliví. Já být Vámi, tak si dojdu ko kamenné pobočky, určitě nějakou ve Vašem městě máte a požádám je o i nformaci jak mám postupovat tam. Oni si Vás lehce najdou na monitoru a musí Vám to vysvětlit. I kdybyste smlouvu neměla, oni ji v počítači mají a řeknou Vám přesně co jste podepsala a kdy a udělají Vám určitě nějaký návrh. A nebojte se mluvit a ptát se jako blbec. Já to tak dělám schválně. Klidně jim řeknu že tomu nerozumím, aby mi to vysvětlili polopaticky, že mám na tohle pomalé chápání. Nemůžou Vás vyhodit, řešení najít musí. Od toho tam jsou a ne každý ví, jak má správně postupovat a co je pro něj výhodné a co ne.

Ohodnoceno: 3x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.