Unava, vycerpanost, nesoustredenost

Od: Datum: 23.05.16 20:51 odpovědí: 6 změna: 25.05.16 21:56

dobry vecer,

posledni dobou jsem porad unavena, malatna, nesoustredena a celkove se necitim dobre. i rano po probuzeni se necitim vubec odpocinuta, obcas se musim behem dne prospat protoze nemuzu fungovat. potrebuju se ucit do skoly mam zavercne zkousky, a toho uceni je hodne, taky zazivam komplikace v partnerskem vztahu, tak se to tak na me hrne vsechno :( .

snazim se chodit behat aspon 2x-3x tydne, nebo mit aspon nejaky pravidelny pohyb, snazim se mit pestrou stravu i kdyz nemam vubec hlad.

zajimalo by me jestli nemate nekdo podobne zkusenosti? zacina mi tento "stav" vadit, hlavne pri uceni.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 23.05.16 20:54
avatar

Sama to píšete - únava a přepracovanost. Nic jiného za tím nehledejte. Před vámi jsou závěrečné zkoušky, takže jen samé náročné věci. Doporučila bych asi jen více spánku, možná zkusit doplnit hořčík - pomáhá proti únavě.


doplněno 23.05.16 21:10:

I štítná žláza takto může zlobit, jak píše "jh", ale sama uvádíte, že máte toho ve škole hodně, pak problémy v partnerském vztahu, takže ta únava není bez příčiny.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jh®
Datum: 23.05.16 21:05
avatar

Když jsem já začala pociťovat únavu vlastně bez příčiny, úplnou náhodou mi zjistili poruchu štítné žlázy.


doplněno 23.05.16 21:24:

eulalie: napsala jsem sice "bez příčiny", ale přičítala jsem to na vrub náročné práci, často 12, někdy i více hodin denně včetně víkendů, no ale fungovat jsem musela. Zato když jsem měla volno, byla jsem úplně vyždímaná, to mne štvalo nejvíc, potřebovala jsem toho spoustu postíhat. :-D

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.05.16 21:31
avatar

Pokud se jedná jen o přechodný stav, tedy nikoliv ukazatel na nějakou zdravotní příčinu jak např. napsala jh, doporučila bych vám doplněk stravy Koenzym Q10, který se přirozeně vyskytuje v lidském těle, kde hraje jednu z klíčových rolí v získávání energie.Mluvím z vlastní zkušenosti, taky jsem bývala unavená, malátná. Doporučila jsem ho pár známým a i oni si ho chválí.Když dáte na mou radu, sama se přesvědčíte.A ještě podotýkám,že nejsem žádná dealerka tohoto přípravku, ani nejsem propagátorkou reklamy. :-DTož,tak.


doplněno 24.05.16 22:02:

Pokud máte pestrou stravu, tak by vám minerály a vitamíny neměly chybět.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.05.16 21:40
avatar

Prostě je toho na Vás hodně, to tak při studiu bývá... snažte se zjednodušit si denní povinnosti (provoz) tak, abyste se mohla dobře soustředit na práci, prostě neztrácet čas zbytečnostmi. Musíte se dobře vyspat, pak se dokážete i soustředit. Příteli se svěřte, že teď musíte opravdu "zabrat", aby vás mohl podpořit. Až bude po zkouškách, někam si spolu vyjdete. Doplnit vitamíny a minerály určitě neuškodí. Přeji, aby vše dobře dopadlo.


doplněno 25.05.16 16:15:

Jelikož zkoušky jsou opravdu náročnější, vypjatější období, tak přece jen ty přípravky by mohly být na místě, zvláště s ohledem na "pestrost" stravy v menzách... Možná by Vám úplně stačil Dologran (hořčík s vápníkem), buď čistě přírodní, nebo ještě dále obohacený, není drahý a v lékárně Vám určitě poradí. Když ne, tak i návštěva lékaře.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: balzerka
Datum: 24.05.16 19:47

B komplex a hořčík především. Tady hodně sil ubírá psychika. Rozplánovat čas, určit priority, fešákovi dát najevo, že nejdřív musíte vyřešit školu, zkoušky a pak budete řešit jeho.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: trtr
Datum: 25.05.16 21:56

Zdravím, navštivte co nejdříve svého obvodního lékaře, není radno si s tím zahrávat. Udělá Vám krevní odběry a další věci, třeba i natočí EKG a pokusí se zjistit, kde je problém. Toto je první varování organismu, pak většinou příjde kolaps, pokud se nezasáhne.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.