Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, asi před rokem jsem si koupil v e-shopu OKAY mobilní telefon Colorovo CityTone Vision. Zhruba po roce se na telefonu projevila závada s USB konektorem, kterou jsem reklamoval a byla vyřízena výměnou celého zařízení. Asi po dvou měsících se na novém telefonu objevily dvě závady. První závada se projevovala tak, že v nepravidelných časových intervalech vypadávala mobilní síť. Druhá závada se projevovala tak, že telefon vykazoval při stahování aplikací hlášku, že je plná interní paměť (kapacita paměti byla cca. 120 MB, chtěl jsem si stáhnout aplikaci, která měla cca. 20 MB (stahují pouze z Google Play), ale telefon mi napsal hlášku, že je interní paměť, ať vymažu nepotřebný obsah. S těmito zásadami jsem telefon reklamoval, ale vyjádření servisu bylo takové, že se udaná závada neprojevila. Závaday ale stále přetrvávaly. Telefon jsem proto reklamoval znovu, přičemž vyjádření servisu bylo stejné. Dnes si jdu telefon vyzvednout. Jak mám dále postupovat, když budou závada přetrvávat? Má někdo podobnou zkušenost?
Pokud Vám to opět zamítnout, je jediná možnost si najít soudního znalce, který provede analýzu telefonu a určí, zda se skutečně jedná o vadu. Tento posudek si budete muset zaplatit.
Pokud bude ve Váš prospěch, pak se vrátíte s tímto posudkem k prodejci a ten by Vám měl vyhovět + uhradit náklady na ten posudek. Samozřejmě se i zde může cukat, ale to se už nestává, protože posudek znalce se dá těžko obkecávat, takže případný soudní spor se jim nevyplatí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.