Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Opakovaně neuznaná reklamace telefonu

Od: uzivatel odpovědí: 6 změna:

Dobrý den, asi před rokem jsem si koupil v e-shopu OKAY mobilní telefon Colorovo CityTone Vision. Zhruba po roce se na telefonu projevila závada s USB konektorem, kterou jsem reklamoval a byla vyřízena výměnou celého zařízení. Asi po dvou měsících se na novém telefonu objevily dvě závady. První závada se projevovala tak, že v nepravidelných časových intervalech vypadávala mobilní síť. Druhá závada se projevovala tak, že telefon vykazoval při stahování aplikací hlášku, že je plná interní paměť (kapacita paměti byla cca. 120 MB, chtěl jsem si stáhnout aplikaci, která měla cca. 20 MB (stahují pouze z Google Play), ale telefon mi napsal hlášku, že je interní paměť, ať vymažu nepotřebný obsah. S těmito zásadami jsem telefon reklamoval, ale vyjádření servisu bylo takové, že se udaná závada neprojevila. Závaday ale stále přetrvávaly. Telefon jsem proto reklamoval znovu, přičemž vyjádření servisu bylo stejné. Dnes si jdu telefon vyzvednout. Jak mám dále postupovat, když budou závada přetrvávat? Má někdo podobnou zkušenost?

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar mikihans
Systém si nechává rezervu v paměti a navíc po nainstalování je aplikaci větší, takže budete muset paměť uvolnit, jestli si chcete něco nainstalovat. S vypadáváním signálu neporadím, pokud se to projevuje, mělo by to být na reklamaci.
uzivatel
hodnocení

V telefonu jsem měl jen pár základních aplikací, které používám každý den, takže je problém paměť uvolnit.

 

mot
hodnocení

0x
Podle me malo mista nwni duvod k reklamaci a vypadavani site muze byt i problem site,simarty a v servisu na jinem miste se nemusel vubec projevit. A samozrejme se to neda lehce odhalit, servis samozrejme nebude cely den koukat do mobilu.
Je to pro vas pouceni si nekupovat tyhle cinsky noname smejdy.

 

cghv
hodnocení

0x
Paměť nemůžete úplně zaplnit, to by telefon nemohl fungovat, proto vám určitou část paměti zaplnit nedovolí, to není závada.
Zkusil jste u operátora vyměnit SIM kartu?

 

uzivatel
hodnocení

SIM kartou to není, protože mi na jiných telefonech funguje

 

mytrix*
hodnocení

0x

Pokud Vám to opět zamítnout, je jediná možnost si najít soudního znalce, který provede analýzu telefonu a určí, zda se skutečně jedná o vadu. Tento posudek si budete muset zaplatit.

Pokud bude ve Váš prospěch, pak se vrátíte s tímto posudkem k prodejci a ten by Vám měl vyhovět + uhradit náklady na ten posudek. Samozřejmě se i zde může cukat, ale to se už nestává, protože posudek znalce se dá těžko obkecávat, takže případný soudní spor se jim nevyplatí.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]