Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace pračky

Od: pavel234 odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

minulý týden se nám porouchala pračka. Na prodejně nám řekli ať si zavoláme na servisní linku whirlpoolu. Tam jsme si požádali o technika a technik dnes přišel. Bohužel musí vyměnit motor, ale už neví jestli ho mají skladem nebo se bude muset objednat. Zajimálo by mě jak se tady řeší 30 denní reklamační doba. Zda se počíta od dne návštevy tehnika nebo ode dne nahlášení poruchy. Nikdy jsem takto velké zařízení nemusel reklmaovat a vůbec s tím nemam zkušenosti.

Děkuji za každou radu.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar martincakl

Logicky by se měla reklamační lhůta počítat od náhlášení (podání) reklamace. Kdy přijel technik Vás nemusí zajímat..Co kdyby Vám technika poslali až po třech měsících?

 

majsterjoe*
hodnocení

0x
Je vcelku jedno, kdy přijde technik. Závadu jste určitě reklamovali bez zbytečného prodlení a od doby reklamace běží 30 denní lhůta. Ale nebojte se ničeho, do týdne to máte spravene.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]