Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
minulý týden se nám porouchala pračka. Na prodejně nám řekli ať si zavoláme na servisní linku whirlpoolu. Tam jsme si požádali o technika a technik dnes přišel. Bohužel musí vyměnit motor, ale už neví jestli ho mají skladem nebo se bude muset objednat. Zajimálo by mě jak se tady řeší 30 denní reklamační doba. Zda se počíta od dne návštevy tehnika nebo ode dne nahlášení poruchy. Nikdy jsem takto velké zařízení nemusel reklmaovat a vůbec s tím nemam zkušenosti.
Děkuji za každou radu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.