Reklamace pračky

Od: Datum: 17.05.16 12:39 odpovědí: 2 změna: 17.05.16 14:52

Dobrý den,

minulý týden se nám porouchala pračka. Na prodejně nám řekli ať si zavoláme na servisní linku whirlpoolu. Tam jsme si požádali o technika a technik dnes přišel. Bohužel musí vyměnit motor, ale už neví jestli ho mají skladem nebo se bude muset objednat. Zajimálo by mě jak se tady řeší 30 denní reklamační doba. Zda se počíta od dne návštevy tehnika nebo ode dne nahlášení poruchy. Nikdy jsem takto velké zařízení nemusel reklmaovat a vůbec s tím nemam zkušenosti.

Děkuji za každou radu.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 17.05.16 12:53
avatar

Logicky by se měla reklamační lhůta počítat od náhlášení (podání) reklamace. Kdy přijel technik Vás nemusí zajímat..Co kdyby Vám technika poslali až po třech měsících?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.05.16 14:52
avatar
Je vcelku jedno, kdy přijde technik. Závadu jste určitě reklamovali bez zbytečného prodlení a od doby reklamace běží 30 denní lhůta. Ale nebojte se ničeho, do týdne to máte spravene.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.