Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Paranoia že oslepnu

Od: johnn odpovědí: 10 změna:

Ahoj, je mi 17 let. A poslední rok mám fakt strach možná až paranoiu z toho že oslepnu. Nosím brýle. Mám myslím tři a půl dioptrie na každým oku. Doktorka mě zvyšovala dioptrie na podzim 2014 a to mi ještě řekla že nemám uplně čistou čočku v oku. Pak jsem za ní byl v létě 2015 zvýšila mi dioptrie o čtvrku a zatím OK. Ale stejně mám problém protože mě pálí oči když je silnej vítr, slunko nebo když koukám do obrazovky (nastavení jasu a tak jsem si pošteloval) takže pak často mrkám ale za chvílu se to hodí do pořádku. A zrovna monitor je pro mě celkem důležitý. Jsem fotograf takže potřebuju monitor na upravu fotek a práci s PC se nevyhnu, ale to dneska asi každej. V tuto chvíli používám 24 palcovej od BenQ RL2455HM. No a nějak jsem zatoužil po Macu. Fakt si nemyslím že by Mac spasil moje oči, ale mám rád Apple, líbí se mi jejich systém a na to co potřebuji si myslím že je hodně fajn. Teď se ale nabízí otázka jestli jít do 21,5 iMacu 4K nebo raději zůstat u menší obrazovky a koupit si 15 palcovej MacBook Pro. Někdo říká že čím větší displej tím lepší, ty názory má každej jiný. Napadlo mě zajít za očařkou a poptat se ji, nebo případně do nějakého Grand Opticalu. Takže jak říkám budu rád za každou radu. Občas mě to fakt užírá, něco dělám a z ničeho nic se mi v hlavě pohne "Ale co když ve 30 skončím s bílou hulkou a černjema brýlema?"

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hk
hodnocení

0x

Ano, máte paranoiu.

raeruet
hodnocení

0x